2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک، بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک، بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی است که در سریال تمام رخ نقش بریژیت را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -سوتلانا سوپیلنیاک را قبل از بازی در نقش بریژیت در سریال تمام رخ نیز در تلویزیون دیده بودیم و این بازیگر اوکراینی به تدریج به چهره ای آشنا برای ایرانیان تبدیل می شود. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

 

فارسی حرف زدن سوتلانا سوپیلنیاک

سوتلانا سوپیلنیاک متولد سال 1990 است و در کشور اوکراین به دنیا آمده است. مهمترین سوالی که هنگام دیدن این بازیگر مطرح می شود این است که او زبان فارسی را از کجا یاد گرفته است.

 

سوتلانا سوپیلنیاک در رشته زبان فارسی تحصیل کرده و در کشور خودش با ایرانیان زیادی در ارتباط بوده و دوستان ایرانی به بهتر صحبت کردن او به زبان فارسی کمک کرده اند. همین روابط دوستانه با ایرانیان نیز سبب شد این دختر اوکراینی بتواند وارد سینما و تلویزیون ایران شود.

سوتلانا سوپیلنیاک، بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

شروع بازیگری سوتلانا سوپیلنیاک

سوتلانا سوپیلنیاک اولین بار در سال 1396 در فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد بازی کرد. در این فیلم عاشقانه بازیگران مطرح زیادی حضور داشتند. لاله اسکندری، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، روزبه حصاری و ... از جمله این بازیگران بودند و البته هنرمندان خارجی متعددی نیز در این فیلم بازی کرده بودند و سوتلانا نیز یکی از انها بود.

 

سوتلانا بعد از اولین حضور در عرصه هنر در ایران، برای بازی در سریال سرجوخه انتخاب شد. سرجوخه سریالی با موضوع امنیتی و پلیسی بود که بازیگر اوکراینی با حضور در آن توانست مورد توجه قرار بگیرد.

سوتلانا سوپیلنیاک، بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

بازی در نقش بریژیت در سریال تمام رخ

سریال تمام رخ نیز مانند سرجوخه موضوع امنیتی و پلیسی دارد و در واقع می توان آن را فصلی دیگر از سرجوخه محسوب کرد. سوتلانا در این سریال نقش دختری فرانسوی به نام بریژیت را بازی می کند که با یک دکتر داروساز ایرانی به نام پیمان طرح دوستی می ریزد تا بتواند به اهداف خود برسد و نقشه هایش را اجرا کند.

 

سوتلانا نقش برژیت را نیز مانند نقش های قبلی خود به خوبی ایفا کرده و می توان پیش بینی کرد از این به بعد شاهد نقش آفرینی های بیشتر او در سینما و تلویزیون ایران باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.