2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نگین صدق گویا، این بار در نقش فریبا در سریال تمام رخ

نگین صدق گویا، این بار در نقش فریبا در سریال تمام رخ

نگین صدق گویا در سریال تمام رخ نقش فریبا را ربرعهده دارد. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

دوات آنلاین -نگین صدق گویا بازیگر شناخته شده ای است که در سریال تمام رخ یکی از نقش های اصلی زن به نام فریبا را بازی کرده است. بیوگرافی این هنرمند را در ادامه بخوانید.

 

نگین صدق گویا؛ قبل از بازیگری

نگین صدق گویا روز هشتم اسفند سال 1349 در تهران به دنیا آمد. او خواهری به نام شیرین دارد که اتفاقا شیرین هم بازیگر است البته با نام شیرین بینا شناخته می شود.

 

نگین صدق گویا در دانشگاه الزهرا رشته اقتصاد تحصیل کرده و بازیگری را نیز در سالهای جوانی دنبال کرد و دانش این کار را فراگرفت تا اینکه بالاخره توانست وارد عرصه ای شود که به آن علاقه بسیار داشت.

نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ

همبازی شدن با خواهر

نگین و شیرین اولین تجربه جدی خود در عرصه بازیگری را با هم کسب کردند. آن دو در سال 1384 در فیلم تیک تاک حضور یافتند البته نگین قبل از آن در فیلم کاغذ دویاری زرد جلوی دوربین رفته بود. فیلم کودک و نوجوان تیک تاک ساخته محمدعلی طالبی است و داستان آن از این قرار است که مادر حسن برای تشویق فرزندش، که در کلاس دوم دبستان درس می خواند، ساعتی را که یادگار شوهرش است به معلم می سپارد تا به حسن بدهد. سعید ساعت حسن را در کیف خود می گذارد و معلم پس از بازگرداندن آن به حسن از او می خواهد که دیگر ساعت را سر کلاس نیاورد. وجود ساعت موجب می شود که بین حسن و سعید دوستی و صمیمیت به وجود بیاید. حسن ساعتش را به سعید امانت می دهد و او آن را به پدربزرگش نشان می دهد. پیرمرد به تصور این که در مدرسه ساعت را به سعید جایزه داده اند آن را در گنجه ی قدیمی اش پنهان می کند. سعید و حسن کوشش می کنند ساعت را از گنجه درآورند، اما موفق نمی شوند. وقتی مادر حسن برای پس گرفتن ساعت اقدام می کند پیرمرد به تصور این که سعید ساعت را ربوده او را شماتت می کند و تصمیم می گرد که سعید را به روستای زادگاهش نزد پدر و مادرش بازگرداند. پا در میانی مادر حسن و اعتراض سعید و الفتی که بین سعید و حسن وجود دارد مانع می شود که پیرمرد تصمیم خود را عملی کند.

نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ

نگین صدق گویا در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده است

نگین صدق گویا بعد از اولین تجربه موفق به بازی در سینما و تلویزیون ادامه داد و فیلم ها و سریال های موفقی را به پرونده کاری اش افزود. او با سریال شن‌های کف رودخانه حضور در تلویزیون را تجربه کرد.

 

سریال های ساعت صفر، لبه آتش، به کجا چنین شتابان ،بهشت و بهار، شکر تلخ، و خداوند عشق را آفرید، شبی از شب‌ها، آتش سرد، دیوار شیشه ای، همسفر و ایستگاه از سریال هایی که این هنرمند در آنها به ایفای نقش پرداخته است اما از میان همه این مجموعه ها سریال به کجا چنین شتابان برای صدق گویا شهرت بیشتری را به همراه داشت.

 

صدق گویا هم زمان با تلویزیون در سینما نیز حضوری جدی و فعال داشت. او در تمام این سالها ترجیح داده در آثاری بازی کند که حرفی برای گفتن دارند به همین دلیل از سال 87 که در فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد، دیگر در فیلمی ظاهر نشد.

 

واکنش پنجم، ابراهیم خلیل الله، رای باز، خواستگار محترم، خلبان، زن امروز و ... از جمله فیلم های سینمایی این بانوی هنرمند است.

 

بازی در نقش فریبا در سریال تمام رخ

سریال تمام رخ برای نگین صدق گویا تجربه جدیدی است. این مجموعه دو شخصیت زن اصلی دارد که یکی از آنها به نام فریبا را این هنرمند بازی کرده و شخصیت دوم را نیز که ناهید نام دارد با بازی ویدا جوان مشاهده می کنیم.

 

صدق گویا در سریالی امنیتی- پلیسی نیز توانسته موفق ظاهر شود و باز خوبی از خود ارائه بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.