2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم جزیره فضایی، تورنادو ۲

خلاصه داستان و بازیگران فیلم جزیره فضایی، تورنادو ۲

فیلم تورنادو 2 درباره چیست؟ آن را ببینیم یا نه؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم جزیره فضایی، تورنادو ۲ به تهیه ‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی فیلم خوش ساخت و جذابی در حوزه سینمای کودک است که تماشای آن برای همه اعضای خانواده خالی از لطف نیست.

عکسی از فیلم جزیره فضایی، تورنادو ۲

خلاصه داستان فیلم تورنادو 2

اگر فیلم تورنادو 1 را دیده باشید حتما یادتان هست که این فیلم درباره پروفسوری بود که موفق شد رستورانی را بسازد و این رستوران به یک سفینه فضایی تبدیل شد اما با ورود 4 پسر نوجوان به ماجرا این سفینه زودتر از موعد پرواز کرد و در سیاره ای ناشناخته و عجیب فرود آمد که باعث حوادثی شد.

 

حالا در جزیره فضایی، تورنادو ۲، امید در مسطح فضایی تیانا جامانده است و بخاطر علاقه‌اش به دختر پادشاه تیانا (شیمبا) قصد برگشت ندارد اما دستگاه تصویری سفینه تورنادو آلارم می‌دهد. خانم خوش خیال در حال افتتاح تورنادو به عنوان رستوران تورنادوست اما بچه‌ها...

عکسی از فیلم جزیره فضایی، تورنادو ۲

بازیگران فیلم تورنادو 2

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی، عباس جمشیدی‌فر، امیر رونقی، وحید نفر، فرزانه زهره وند، هادی نجفی امامی و محسن رستمی در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آنیتا 1401/10/28
باهاله

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.