2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال بی گناه چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال بی گناه چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

تعداد قسمت های سریال بی گناه، زمان پخش و جزییات دیگر درباره این مجموعه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی مجموعه پربازیگر است که داستانی جذاب و پرکشش دارد؛ داستانی عاشقانه، خانوادگی و پر رمز و راز.

عکسی از سریال بی گناه

خلاصه داستان سریال بی گناه

خراسان نوشت: داستان سریال بی‌ گناه درباره شخصیتی به نام «بهمن مردانی» با بازی محسن کیایی است که پس از 25 سال متوجه می‌شود بیهوده او را راهی غربت و خارج از ایران کرده‌اند و نقشه و فریبی در کار بوده‌است. او تصمیم می‌گیرد به ایران بازگردد تا به واقعیت پی ببرد. همه شخصیت‌های اصلی سریال، از همان ابتدا در قسمت اول وارد قصه شدند.

 

سریال بی‌ گناه شخصیت های زیادی دارد و مخاطب با پیشرفت بیشتر قصه، بهتر در جریان روابط و نسبت خانوادگی آن ها قرار خواهد گرفت. ویژگی مثبت «بی‌ گناه» در شروع این بود که در کنار معرفی شخصیت‌ها، قصه نیز به جریان افتاد و تماشاگر از همان ابتدا متوجه شد با چه داستانی مواجه است.

عکسی از سریال بی گناه

تعداد قسمت های سریال بی گناه

سریال بی گناه برای پخش در 22 قسمت طراحی و ساخته شده است. این مجموعه فضایی مشابه مجموعه « هم گناه» دارد. گذشته از اسم دو سریال و بعضی عوامل مشترک آن‌ها، در «بی‌ گناه» مانند «هم‌گناه» شاهد یک خانواده با شخصیت‌های متعدد هستیم و قصه مستقل هرکدام از شخصیت ها در جریان داستان اصلی نیز روایت می‌شود. جدایی عاشق و معشوق در دوران جوانی که باعث به وجود آمدن ماجراهایی شده‌است و زنده شدن قصه این عشق پس از سال‌ها چندان بی‌شباهت به «هم‌گناه» نیست. همان‌طور که در مجموعه «هم‌گناه»، تعدد شخصیت‌ها و نسبت خانوادگی آن‌ها با یکدیگر، باعث شد مخاطب دچار سردرگمی شود و از همان ابتدا کاملا در جریان نسبت شخصیت‌ها قرار نگیرد، در سریال «بی‌ گناه» نیز سوال‌ها و ابهاماتی درباره روابط شخصیت ها در ذهن مخاطب شکل خواهد گرفت. احتمالا طولی نمی‌کشد که با پیشرفت قصه، این پیچیدگی حل می‌شود. در هر دو ساخته مهران احمدی و مصطفی کیایی نیز شاهد نمایش برشی از گذشته شخصیت‌ها در دوران جوانی و روایت بخشی از قصه به کمک فلاش‌بک بودیم.

عکسی از سریال بی گناه

روزهای پخش سریال بی گناه

این سریال از طریق پلتفرم فیلیمو پخش می شود و اگر می خواهید آن را دنبال کنید می توانید هر هفته یکشنبه ها از ساعت 8 صبح به تماشای قسمت جدید بنشینید.

عکسی از سریال بی گناه

ترکیب خوب بازیگران بی گناه

ترکیب گروه بازیگران سریال بی‌ گناه نیز خوب است. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، آتیلا پسیانی و مهران احمدی، چهره‌های مشهور و محبوب سریال و ماهور الوند، هدیه بازوند و حسین پورکریمی نیز چهره‌های جوان‌تر «بی‌ گناه» هستند. «بهمن» و «فروغ» با بازی محسن کیایی و شبنم مقدمی همان زوجی هستند که قصه، ماجرای جدایی آن‌ها را روایت خواهد کرد.

 

تلاش شده گریم محسن کیایی سن او را بیشتر نشان دهد، اما با این حال تفاوت سنی زیاد این بازیگر با شبنم مقدمی مشهود است. مهران احمدی و نسرین نصرتی که پیشتر در «پایتخت» به عنوان زوج دیده شده بودند، در این مجموعه نیز یکی از زوج‌های سریال هستند. مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی هم پیش از «بی‌ گناه» در سریال تلویزیونی «دلدادگان» زوج قصه بودند. باران احمدی نیز در این مجموعه نقش «سارینا» فرزند شخصیت «عطا» با بازی پدرش مهران احمدی را ایفا کرده است. برای ارزیابی بهتر کیفیت بازیگران سریال باید بیشتر صبر کرد، اما به صورت کلی بازیگران باسابقه و جوان «بی‌ گناه» عملکرد قابل قبولی داشتند و نسرین نصرتی که با مجموعه کمدی «پایتخت» نزد مخاطبان شناخته می‌شود، در این مجموعه نقش متفاوتی را ارائه کرده‌است. هدیه بازوند نیز پس از سریال کمدی «نون خ» و «راز بقا» بازی در مجموعه‌ای عاشقانه و خانوادگی را تجربه می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/11/09
امروز آخرین قسمت بی گناه را دیدم ولی به نظرم پایان قشنگی نداشت. خیلی بهتر از این میشد پایانش را ساخت جوری که مخاطب هم شاد شود.. ممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.