2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی چند قسمت است؛ بازیگران

سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی چند قسمت است؛ بازیگران

تعداد فصل ها و قسمت ها، اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی از جمله مجموعه های ترکیه ای است که وارد شبکه نمایش خانگی شده و اگر به این سریال ها علاقه دارید می توانید به تماشای آن بنشینید.

 

داستان سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

این سریال ترکیه ای بخشی از زندگی آلپ ارسلان را به عنوان یک شاهزاده امپراتوری سلجوقی نشان می دهد و شاهد جنگ ها و اتفاقات دیگر در دوران او هستیم. اگر قبلا سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی را دیده اید بد نیست بدانید مجموعه آلپ ارسال وقایع قبل از آن سریال را نشان می دهد.

عکسی از سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

تعداد قسمت های سریال آلپ ارسلان

سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی در دو فصل ساخته شده و سدات اینجی آن را کارگردانی کرده است. این سریال در مجموع 36 قسمت دارد.

عکسی از سریال آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

بازیگران سریال آلپ ارسلان

در این سریال بارش اردوچ،  نقش آلپ ارسلان را بازی کرده است. علاقه مندان به سریال های ترکیه اردوچ را به خوبی می شناسند. این بازیگر ترکیه ای که البته در سوییس به دنیا آمده با مجموعه عشق اجاره ای به شهرت رسید و تاکنون در مجموعه های موفق زیادی بازی کرده که سریال گودال و کلوب کارهای اخیر او محسوب می شوند.

 

دیگر بازیگران اصلی سریال آلپ ارسلان عبارتند از: مهمت اوزگور در نقش نظام الملک، فخریه اوجن در نقش آکچا خاتون، باریش باغجی در نقش طغرل بیک و  اردینچ گولنر در نقش چغری بیک.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.