2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی فیلم سینمایی حرف آخر؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم سینمایی حرف آخر؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم آخر ساخته کیست، موضوع آن چیست و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم سینمایی حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی داستانی قابل تامل و پرسش برانگیز دارد و از آن فیلم هایی است که تا مدتها ذهن شما را درگیر می کند.

 

ابراهیم شفیعی قبل از ساختن حرف آخر فیلم‌های کوتاهی چون «رولت»، «دوتارمو»، «صدای سکوت»، «صدای خواب»، «خط سفید»، «ساغر»، «روایت راوی» و مستندهای «زندگی و دیگر هیچ»، «فرنگیس» و «پارادیزو» را کارگردانی کرده و علاوه بر آن دستیار کارگردان ‌های مطرحی مانند رسول صدرعاملی، جمال شورجه و علی شاه‌ حاتمی بود.

عکسی از فیلم حرف آخر

خلاصه داستان فیلم حرف آخر

داستان فیلم آخر درباره قضاوت، عشق و تردید است. این فیلم می‌خواهد نشان دهد که چطور می‌شود به واسطه یک امضا یک شخص می‌تواند شخص دیگری را از کره زمین حذف کند اما همان آدم به تنهایی قادر نیست به تنهایی چرخه حیات و نسل را ادامه دهد. زندگی برشی است از این رفتن و آمدن‌های پرتردید و پر قضاو‌ت‌.

 

این فیلم سینمایی درباره قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رای خود شک می‌کند و این مسئله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود.

عکسی از فیلم حرف آخر

بازیگران فیلم آخر

در این فیلم که در گروه هنر و تجربه اکران می شود بازیگران مطرحی حضور دارند. اسامی هنرمندان به این شرح است: ایوب آقاخانی، شبنم قلی ‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلی تقوی، هیلا اکرانی، آذین احرامی، وندا جعفری، ابراهیم لطیفی، مریم کاظمی و محسن عظیمی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.