2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
معرفی فیلم بی آبان؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم بی آبان؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم بی آبان چیست و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم بی آبان به کارگردانی مهرداد کورش‌ نیا داستانی جذاب و پرکشش دارد و از آن فیلم هایی است که حداقل برای یک بار باید به تماشایش نشست.

 

بی آبان اولین فیلم سینمایی مهرداد کورش‌ نیا است البته او سابقه نویسندگی و کار تئاتر دارد. فیلمنامه این فیلم را خود او با همکاری علی اصغری نوشته است. این دو نویسنده پیش از این فیلمنامه های موفقی را نوشته بودند و سریال های ممنوعه و کرگدن که در شبکه نمایش خانگی پخش شد از جمله کارهای برجسته این دو هنرمند است.

عکسی از فیلم بی آبان

داستان فیلم بی آبان

بی آبان داستان زندگی یک جنگلبان به نام آبان را روایت می کند. او مردی میانسال است که دخترش سحر در آستانه ازدواج قرار دارد. خودش هم مامور پلاک کوبی روی درختان جنگل شده و همراه با همکارش به نام صفاری سخت مشغول کار هستند اما در این میان حادثه ای رخ می دهد.

 

آبان شاهد تصادف یک دختربچه است. او خودش دخترک را به بیمارستان می رساند و سعی می کند نجاتش بدهد اما این تلاش بی فایده است. بعد از مرگ دخترک آبان رازی بزرگ را فاش می کند. او که به شدت احساس عذاب وجدان دارد اعتراف می کند 15 سال قبل خودش نیز با دختری تصادف کرده و باعث مرگ او شده است. آبان می گوید جسد دختر را پنهانی دفن کرده اما یک مرد دیوانه شاهد این ماجرا بوده است.

 

در شرایطی که آبان درگیر این ماجرا است همکارش صفاری کارهای خلافی مرتکب می شود و با قاچاقچیان چوب همکاری می کند.

عکسی از فیلم بی آبان

بازیگران فیلم بی آبان

در این فیلم سینمایی شاهد بازی رضا اخلاقی راد، علیرضا استادی، نسیم ادبی، صحرا اسداللهی، بابک نوری، رضا حیدری، رضا رباط‌جزی، الهام شعبانی، سمیه برجی، حسین کشفی و منصور صوفی هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.