2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معرفی سریال کره ای قاشق طلایی؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

معرفی سریال کره ای قاشق طلایی؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

کدام بازیگران در سریال قاشق طلایی بازی کرده اند؟ موضوع این مجموعه کره ای چیست و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال قاشق طلایی مجموعه ای کره ای است که داستانی تخیلی اما بسیار جالب و بامزه دارد و شما می توانید از طریق شبکه نمایش خانگی به تماشای آن بنشینید.

موضوع سریال کره ای قاشق طلایی چیست

خلاصه داستان سریال قاشق طلایی

موضوع سریال کره ای قاشق طلایی تامل برانگیز است. فکر کنید شما موقعیت و فرصتی داشتید تا جای خود را با فردی دیگر، آن هم شخصی بسیار ثروتمند عوض و به جای او زندگی کنید. آن وقت چه می کردید؟ در این مجموعه شخصیت اصلی آن به نام سونگ چون در چنین وضعیتی قرار گرفته و به قاشق طلایی در اختیار دارد که دارای خاصیت جادویی است و به او این شانس را می دهد که زندگی خودش را با دوست ثروتمندش عوض کند. حالا باید ببنیم این جوان چه تصمیمی می گیرد و در آخر آیا زندگی خودش را انتخاب می کند یا ترجیح می دهد جای دوست پولدارش باشد.

سریال قاشق طلایی در چند قسمت ساخته شده است

سریال قاشق طلایی چند قسمت است

قاشق طلایی سریالی تخیلی با چاشنی عاشقانه است که در سال 20200 در 16 قسمت ساخته و پخش شده و اکنون در ایران به شبکه نمایش خانگی راه یافته است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای امپراتوری

 

بازیگران سریال قاشق طلایی

در این سریال کره ای یوک سونگ ـ جائه، لی جونگ ـ وون، چه یون جونگ، یون وو، چوی وون یانگ، سون وو هیون، کیم کانگ مین و چه ـ آه هان بازیگران اصلی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.