2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال کره ای امپراتوری چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال کره ای امپراتوری چند قسمت است؛ خلاصه داستان

از موضوع سریال امپراتوری، بازیگران و تعداد قسمت های این مجموعه کره ای در این مطلب مطلع شوید.

دوات آنلاین -سریال امپراتوری، مجموعه درام جنایی کره ای تولید سال 2022 است که بعد از موفقیت در این کشور به سایر کشورها نیز راه یافته و در ایران هم وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

عکسی از سریال کره ای امپراتوری

داستان سریال امپراتوری

سریال امپراتوری به زندگی خانواده ای از اشراف کره که از سه نسل قبل دارای ثروت و قدرت زیادی هستند، می پردازد که برای رسیدن به جایگاه بالا حرص و طعمه دارند و باعث رسوایی هایی می شوند. یکی از اعضای این خانواده به نام هان هی ریول که رییس بخش ویژه دادسرای ناحیه مرکزی سئول است، برای رسیدن به موقعیت بهتر طمع زیادی دارد و می خواهد دادستان کل شود.

 

در سوی دیگر این سریال کره ای شاهد زندگی شخصیتی با نام آن جه ووک هستیم که گذشته دشواری داشته اما توانسته موقعیت خودش را ارتقا بدهد و اکنون نه تنها یک استاد موفق در دانشکده حقوق است عده ای روی او به عنوان رییس جمهور آینده حساب می کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای دادستان بد

 

تعداد قسمت های سریال امپراتوری

سریال امپراتوری که به کارگردانی یو هاین - یو هیون گی در سال 2022 تولید شد در 16 قسمت ساخته شده است و مانند اغلب مجموعه های کره ای فقط یک فصل دارد.

عکسی از سریال کره ای امپراتوری

بازیگران سریال امپراتوری

در این مجموعه شاهد بازی خوب کیم سون آه در نقش هان هی ریول هستیم. کیم وون هه، لی می-سوک، سو یی-سوک، کیم هیونگ موک و لی مون سیک دیگر بازیگران امپراتوری هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.