2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

آبشار دوقلوی حویق کجاست + فیلم

آبشار دوقلوی زمرد در حویق یکی از دیدنی های استان گیلان است و از سفر به آنجا لذت خواهید برد.

دوات آنلاین -یکی از دیدنی های تالش آبشارهای دوقلو در حویق است که همه فصل های سال آب دارد و می توانید با رفتن به آنجا منظره ای بکر را تماشا کنید البته فیلم بالا هم زیبایی های این منطقه را به خوبی به تصویر کشیده است.

آبشار دوقلوی زمرد در شهر حویق تالش واقع شده است

آدرس آبشارهای دوقلوی زمرد

آبشارهای دوقلوی زمرد در استان گیلان در ۴۵ کیلومتری تالش و در شهرستان حویق واقع شده است. این شهر درواقع ترکیب دو روستای چوبر و حویق است . البته آبشارها در دل جنگل هستند و اگر تصور می کنید می توانید با ماشین تا پای آبشار بروید کاملا در اشتباه هستید و برای رسیدن به آنجا به پیاده روی نیاز است.

آبشار دوقلوی زمرد یا حویق بسیار دیدنی است

دیدنی های آبشار حویق

آبشارهای دوقلوی زمرد هخما طور که در فیلم بالا می بینید در دل جنگل با طبیعت بکر و بی نظیر هستند. یکی از این آبشارها به صورت پلکانی است و 12 متر ارتفاع دارد و ارتفاع آبشار دوم که بزرگتر است به 16 متر می رسد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر روستای سراگاه از دیدنی های تالش

 

این آبشارها در هر 4 فصل سال پر آب هستند و هوای منطقه نیز معتدل است البته طبیعتا فصل های بهار و تابستان زمان بهتری برای سفر به حویق محسوب می شوند. در ضمن یادتان باشد زیاد به آبشارهای زمرد نزدیک نشوید چون روی سنگ ها پر از جلبک است و کاملا لیز هستند بنابراین ممکن است خدایی نکرده اتفاقی برایتان رخ بدهد.

 

به هر حال اگر به حویق سفر کردید می توانید غری از آبشارها دوقلو به مناطق ییلاقی برزوبگ، زری، زرگری، تول، کته چول و آترانماری نیز بروید و از طبیعت زیبا و هوای خوب لذت ببرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.