2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی علی غریب بازیگر نقش سعید در سریال جزر و مد

بیوگرافی علی غریب بازیگر نقش سعید در سریال جزر و مد

علی غریب در سریال جزر و مد نقش سعید، یکی از پسران خانواده را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -علی غریب را خیلی از ما از خنداننده شو می شناسیم اما او حالا وارد دنیای بازیگری شده و در سریال جزر و مد نقش سعید را بازی کرده که یکی از نقش های اصلی این مجموعه طنز است.

علی غریب بازیگر نقش سعید در سریال جزر و مد

علی غریب در خنداننده شو 3

علی غریب متولد سال 75 و اهل کردکوی استان مازندران است. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و تجربه هایی را هم در این زمینه به دست آورد البته به صورت غیرحرفه ای و با کار مدرسه ای و ... اما غریب که علاقه زیادی به طنز نیز داشت در فصل سوم مسابقه خنداننده شو شرکت کرد و توانست نظر رامبد جوان، سایر اعضای هیات داوران و مخاطبان را به دست بیاورد و در نهایت به مقام قهرمانی رسید.

 

ببینید: فیلم استندآپ کمدی علی غریب در فینال خنداننده شو 3

 

غریب با استندآپ کمدی هایش در خنداننده شو 3 بسیار دیده شد و همین برنامه نقش سکوی پرتاب را برای او داشت. این کمدین خیلی زود توانست وارد دنیای بازیگری شود.

 

علی غریب در سریال آفتاب پرست

علی غریب بازیگری حرفه ای را با سریال آفتاب پرست که بروز نیک نژاد آن را برای شبکه نمایش خانگی ساخت، شروع کرد. غریب در این مجموعه نقش کوتاه و فرعی داشت اما حضورش در کنار پژمان جمشیدی فرصت خوبی برای این هنرمند جوان بود تا نشان بدهد برای تجربه های بزرگ تر و نقش های اصلی آمادگی لازم را دارد.

علی غریب بازیگر نقش سعید در سریال جزر و مد

بازی در نقش سعید در سریال جزر و مد

سریال جزر و مد تولید مرکز خوزستان صدا و سیما است و غریب در این مجموعه نقش عسید یعنی یکی از پسران خانواده را بازی می کند. در واقع او از نقش های اصلی این سریال است و رضا فیاضی نقش پدر وی را برعهده دارد.

 

پیش از این علی صبوری از طریق برنامه خنداننده شو وارد دنیای بازیگری شده بود و حال این راه برای غریب هموار شده و به نظر می رسد از این به بعد او را بیشتر خواهیم دید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.