2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
میترا رفیع در نقش گلنار در سریال گیلدخت

میترا رفیع در نقش گلنار در سریال گیلدخت

میترا رفیع بعد از تجربه های موفق در سریال گیلدخت نقش گلنار را بازی کرده است با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -میترا رفیع در سریال گیلدخت یکی از نقش های اصلی یعنی گلنار را برعهده دارد. به همین بهانه به بررسی بیوگرافی این بانوی هنرمند پرداخته ایم.

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

فیلم ها و سریال های میترا رفیع

میترا رفیع متولد سال 1373 است و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او کارش را با تئاتر شروع کرد و همچنین با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همکاری داشت. رفیع در تئاتر جوایزی را به دست آورد و علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز تجربه کرد.

 

رفیع در سینما دو اثر را در کارنامه اش دارد. یکی از آنها فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی است. این فیلم که تولید سال 1397 است داستان خانواده ای است که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند و گرین کارت بگیرند اما رییس جمهور این کشور عوض می شود، قوانینی علیه مهاجران وضع می کند و زندگی این خانواده تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

فیلم دیگر میترا رفیع من می ترسم نام دارد که آن هم در سال 97 ساخته شد و بهنام بهزادی آن را کارگردانی کرده است.

 

شهرت اصلی میترا رفیع به خاطر سریال های تلویزیونی او است. این بازگیر را در فصل اول سریال از سرنوشت در نقش مه لقا دیدیم. مه لقا مادر واقعی سهراب بود که مدت طولانی را در زندان به سر برد و بعد از آزادی شروع به جست و جو برای یافتن پسرش کرد اما در نهایت فوت شد. مه لقا فقط در چند قسمت سریال از سرنوشت حضور داشت اما رفیع خیلی خوب این نقش را بازی کرد و نشان داد هنرمندی توانا است.

 

سریال بی همگان مجموعه دیگری است که رفیع در آن حضور داشت و یکی از نقش های اصلی یعنی الناز را بازی کرد. الناز دختری جوان است که با احساساتش بازی شده، از طرفی پدرش ناچار شده فرار کند و وضعیت او و خانواده اش در شرایط بغرنجی قرار گرفته است.

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

بازی در نقش گلنار در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت مجموعه ای تاریخی است و یک عشق را روایت می کند؛ عشقی که یکسوی آن گلنار با بازی میترا رفیع است. رضا اکبرپور در نقش اسماعیل در این سریال بازی کرده و نقش مقابل رفیع است. گلنار در گیلدخت حوادث تلخ و شیرین زیادی را تجربه می کند و زندگی اش دستخوش اوج و فرودهایی می شود. رفیع از عهده این نقش به خوبی برآمده و  بار دیگر توانایی هایش را به اثبات رسانده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.