2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

با زندگینامه رضا اکبرپور را که در سریال گیلدخت نقش اسماعیل را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -اسماعیل یکی از شخصیت های اصلی سریال گیلدخت است که رضا اکبرپور نقش او را بازی کرده است. به همین بهانه بیوگرافی این هنرمند را مرور کرده ایم.

 

شروع بازیگری رضا اکبرپور از نوجوانی

رضا اکبرپور متولد روز 12 آذر سال 1365 است و در تهران به دنیا آمده است. او بازیگری را از نوجوانی و سن 14 سالگی شروع کرد و روی صحنه تئاتر رفت. همزمان در کلاس های آموزشی نیز شرکت کرد  اما بعد از مدتی به ناچار از این هنر فاصله گرفت تا اینکه در سال 90 بار دیگر وارد عرصه بازیگری شد و این بار هم کار را از تئاتر شروع کرد و بازی در تله فیلم زمانی برای ایستادن را که فیلمی موفق بود به کارنامه هنری اش افزود. این تله فیلم داستان سه مرد جوان را بازگو می کند که به صورت اتفاقی به هم می رسند و بر اثر یک اشتباه کوچک زندگی شان به یکدیگر گره می‌خورد وآنها در صدد برمی آیند مشکل را برطرف کنند.

 رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

فیلم ها و سریال های رضا اکبرپور

کوچه، عنوان فیلم کوتاهی است که رضا اکبرپور در آن بازی کرده است. در این فیلم گروهی مستندساز برای ثبت خاطرات خانم افخم شبستری از آخرین دیدار او با همسرش به منزل او می‌روند اما فیلم در دنیای رویای او متحیر می‌ماند تا حسرت چهل ساله او را بازیابی کند.

 

اکبرپور در سال 95 در فیلم سینمایی کاکا بازی کرد. این فیلم داستان مردی 60 ساله به نام حسام است که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده اش ازدواج می کند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسرش و خانواده اش می شود.

 

آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی کار سینمایی دیگری است که اکبرپور در آن بازی کرده است.اما این بازیگر با بازی در سریال حوالی پاییز به شهرت زیادی رسید. این مجموعه به واقعه منا و جان باختن تعدادی از حجاج ایرانی می پردازد و اکبرپور در آن یکی از نقش های اصلی یعنی سامان را برعهده داشت.

 رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

بازی در نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت مجموعه ای تاریخی است که قصه یک عشق را نیز روایت می کند. اسماعیل یکی از شخصیت اصلی این مجموعه است و بازی اکبرپور در این نقش تماشایی و جذاب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سیامک کریم زاده 1401/11/09
دلنشین نقش اسماعیل میرشکارو بازی کرده ادم باورش میشه خیلی خوبه
سمیه شهابی 1401/11/09
بازیش توی گیلدخت عالیه خیلی خوب نقش میرشکار رو بازی کرده طبیعی و قابل باور موقع پخش سریال لحظه شماری میکنیم برای ورودش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.