2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست

قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست

چه کسی ساحل را در سریال پوست شیر به قتل رسانده است؟ آیا او قاتلی آشنا است؟

دوات آنلاین -سریال پوست شیر یکی از هیجا انگیز ترین سریال های جنایی چند سال اخیر است؛ مجموعه ای که در هر قسمت تماشاگر را میخکوب می کند. بازی های خوب و داستانی پرگره سبب شد بینندگان زیادی هر هفته منتظر قسمت جدید آن باشند تا بالاخره مشخص شود قاتل ساحل کیست و چرا او را کشته است؟

 

نعیم در جست و جوی قاتل دخترش

نعیم در سریال پوست شیر از همان ابتدا به عنوان مظنون اصلی در ماجرای مفقود شدن دخترش ساحل دستگیر و بعد معلوم شد او بی گناه است. او حالا با کمک رضا پروانه در تلاش است تا عامل این جنایت بی رحمانه را پیدا کند البته شیوه کار او با روش پلیس فرق دارد و حتی ممکن است مانع از آن شود که محب کار خودش را طبق برنامه و نقشه پیش ببرد.

 

گمان ها بر این است که هدف اصلی قاتل ساحل در سریال پوست شیر انتقام گرفتن از نعیم باشد اما پدر مقتول در این مدت هر کسی را که ممکن بود خرده حسابی با او داشته باشد شناسایی کرده و به هچی نتیجه نرسیده است. پس قاتل کسی است که نعیم حتی فکرش را هم نمی کند.

چه کسی در سریال پوست شیر ساحل را کشته است

رضا پروانه؛ یکی از مظنونان سریال پوست شیر

رضا پروانه رفیق صمیمی نعیم است؛ کسی که پای همه چیز ایستاده و همیشه در کنار او است اما آیا این همه ماجرا است؟ آیا رضا کینه ای قدیمی از نعیم به دل ندارد؛ کینه ای که سبب شود نقشه قتل دختر او را بکشد؟ رضا از همه کس به نعیم نزدیک تر است و بنابراین کسی به او مظنون نمی شود اما ممکن است یک خشم کهنه، حس تحقیر شدن یا هر انگیزه ای دیگری باعث شده باشد او برای کشتن ساحل نقشه بکشد.

 

رضا می دانست نعیم و دخترش کی به شمال می روند، از همه زیر و بم زندگی این دو خبر داشت و می توانست همه چیز را خیلی حساب شده کنار هم بچیند. پس نباید هرگز او را از فهرست مظنونان احتمالی حذف کرد و حتی ممکن است همسر صیغه ای رضا دستی در اینجنایت داشته باشد و بخواهد بابت توجه بیش از حد شوهرش به نعیم انتقام بگیرد.

مظنونان اصلی قتل ساحل در سریال پوست شیر چه کسانی هستند

نقش احتمالی صدرا در قتل ساحل

صدرا با ساحل رابطه عاشقانه داشته، رابطه ای که به خطر افتاده و با احساسات او بازی شده است. پس می تواند انگیزه کافی برای انتقام گرفتن داشته باشد. او یک بار به عنوان مظنون دستگیر و سپس آزاد شده اما همچنان بعید نیست او در پس پرده باشد. به ویژه اینکه از نظر مالی نیز دستش باز است و امکانات اجیر کردن قاتلان را داشته است. در این صورت تلاش صدرا برای نزدیک شدن به نعیم را هم می توان بخشی از نقشه او تلقی کرد.

 

بهزاد؛ شخصیت مرموز سریال پوست شیر

ما درباره بهزاد چیز زیادی نمی دانیم. او شئهر لیلا و پدرخوانده ساحل بوده و با این مادر و دختر رابطه خوبی داشته و البته از زنده بودن نعیم بی اطلاع بوده. همه آنچه دربار این شخصیت می دانیم در سطح است اما شاید با کمی عمیق تر شدن داستان بهزاد را هم به لیست مظنونان اضافه کنیم. او احساس کرده با زندگی اش بازی شده و مادر و دختر فریبش داده اند به همین دلیل ساحل را کشته و لیلا را نیز از زندگی خودش حذف کرده است. البته این فقط یک احتمال است؛ احتمالی که نباید دور از ذهن دانست.

 

ساحل؛ قربانی انتقام از محب مشکات

قاتلان ساحل را به همان روشی کشته اند که مرد درختی جنایت هایش را انجام می داد. پس آنها از این شیوه و روش منظور و هدفی داشتند و می خواستند پای محب مشکات را به این پرونده باز کنند. قاتل درختی قبلا با قتل دختر محب از او انتقامی سخت گرفته بود اما آیا ماجرا را اعدام این جنایتکار به پایان رسیده یا مغز متفکر قتل جدید کسی است که می خواهد بابت پرونده قاتل درختی از محب انتقام بگیرد؟

 

به هر حال همه چیز در سریال پوست شیر در هاله ای از ابهام قرار دارد. معما قسمت به قسمت پیچیده تر می شود و برای رازگشایی از قتل ساحل باید منتظر ادامه داستان بمانیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
علی 1402/01/28
من میگم ساحل زنده است و قاتل دختر محب منصوراست هم منصور ساحل رو دزدیده قبل از دزدیدن ساحل منصور دختر محب رو کشت
نا شناس 1402/01/09
به نظر من کار پلیس ها هست چون وقتی راکب موتور روبروی ساحل قرار می‌گیرد تا اورا بکشد پلیس ها می خواهند بفهمند قاتل ساحل چه کسی است تا اورا دست گیر کنند
ناشناس 1402/01/09
احتمال زیاد کاررضا پروانه اس .باتوجه به اسم فیلم که پوست شیره احتمال زیاد رضاپروانه که همه فکرمیکنن دوست ورفیق بامرامه از نعیم کنیه قدیمی داشته.رضاپروانه زمان ازادی نعیم توزندان بوده واحتمالا با قتلهای درختی همون زمان اشنامیشه.واین داستان برمیگرده به خواهر رضا پروانه که به احتمال زیاد بانعیم رابطه عاشقانه داشته که نعیم به مشکل میخوره و خواهر رضا پروانه خودشو به اتیش میکشه که نعیم میره نجاتش بده ورضا پروانه وخواهرش کینه میکنن .درضمن صدرا پسرخواهر رضا پروانه هستش که بانقشه میره سر راه ساحل ولی به مرور زمان عاشقش میشه ونمیخاد اتفاقی برای ساحل بیفته .درکل رضا پروانه وخواهر رضا وصدرا دراین قضیه نقش دارن وبقیه سوژه هستن برای پر رنگتر شدن سریال
علیرضا 1402/01/03
حلقه که مشخص شدمال عباس صوفیانی است،احتمال داره کارناپدری ساحل باشد،یعنی ممکنه ناپدری ساحل رفیق عباس بوده باشه این دونفرمیخاستن زیرخاکی رودربیارن بهزادزیرخاکی رومیزاره توماشین عباس هنوزبه دنبال زیرخاکی بیشتری میگردی که منصوراون ومیبینه بهزادمیگه بیابریم الان کسی سرمیرسه،وقتی صابرونعیم برمیگردن برای زیرخاکی منصورمیگه من عباس واینجادیدم کارخودشه عباس ومیرن میارن کتکتش میزنن درحدمرگ وکلیدای گاوصندوقشوبرمیدارن که طلاهاشوبدزدن،نعیم روهم قالش میزارن که هم مرگ عباس بیفته گردنش وخودشون ازمرزخارج بشن این دوبرادرازمرزخارج میشن میرن ترکیه،وقتی نعیم تودادگاه منصوروصابرولومیدن منصورازترکیه به زنش زنگ میزنه میگه به همه بگوکه مامردیم،این وسط منصوروصابرفک میکنن اون لحظه ای که عباس وتواون بیابونیه پیش نعیم رهاش کردن شایدنعیم اززیرزبونش حرف کشیده باشه بیرون وزیرخاکی روبرداشته حالامنصوروصابرفک میکنن که زیرخاکی دست نعیم فکرمیکنن نعیم تودادگاه این دونفررولوداده ومیخادزیرخاکی روبالابکشه نعیم ازاعدام تبرعه میشه ولی بخاطرجرمایی که داشته۱۵سال حبس میخوره احتمال داره منصورازترکیه برگشته باشه وانتقامشوازنعیم گرفته باشه اینجوریا که منصورپیگیرمیشه میبینه نعیم زندانه ولی دخترش ساحل وهمسرسابق نعیم بابهزادزندگی میکردن نعیم که اززندان ازادمیشه بادخترش میرن شمال ازقبل منصوربرنامه ونقشه کشیده بوده برای دزدیدن ساحل ،وتمام
پیام 1402/01/03
واقعا سریال زیبا و بی نظیری است فقط امیدوارم نویسنده و کارگردان بتوانند خوب فیلم را جمع کنند در هر حال من فکر میکنم بهزاد نقش محوری در پایان فیلم بازی می‌کند طوری که بینندگان شوکه شوند
ناشناس 1401/12/29
ساحل هنوز زنده است پلیس ها اون نقشه رو کشیدند اون ۲تا تیری که به ساحل خورد الکی بوده هیچکی خبر نداره غیر از مادر و پدر ساحل پلیس ها اینکارو کردن که اونی که ساحل رو دزدیده خودشو نشون بده بعد اونی هم که ساحل رو دزدیده گفتن تا حالا توی فیلم نبوده رو ی انگشتر هم نوشته بود ع.ص اونی که ساحل رو دزدیده عباس صوفیان هستش نگران نباشید ساحل زنده است اونا همه نقشه پلیس ها و پدر و مادر ساحل بوده
مهدی گله داری 1401/12/26
به نظر من قاتل مشکات است
پیام 1401/12/25
به نظرم صدرا هم قرار بود تو بازی قاتل بود ولی عاشق شد و کنار کشید
درسا 1401/12/24
قاتل باید یکی باشه که یه کینه ی حسابی از نعیم داشته باشه مثل کشتن یه نفر
پیام 1401/12/24
امید وارم یه خواب و رویا باشه که ساحل در خواب ببینه اگه نقش اصلی بمیره فیلم دیدن نداره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.