2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال پوست شیر چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال پوست شیر چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

زمان پخش سریال پوست شیر، تعداد قسمت های این مجموعه و اطلاعات و جزییات دیگر درباره این مجموعه در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال پوست شیر مجموعه ای جذاب است که برای سریال بین ها می تواند گزینه بسیار خوبی باشد تا اوقات فراغت خود را پر کنند. اطلاعات کامل درباره این ساخته جمشید محمودی را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال پوست شیر

خلاصه داستان سریال پوست شیر

داستان سریال پوست شیر که رضا بهاروند آن را نوشته درباره مردی به نام نعیم است؛ مردی که 15 سال را در حبس گذرانده و بعد از آزادی به دنبال آن است تا بتواند در کنار دخترش ساحل زندگی کند. همسر نعیم طلاق گرفته و سالها است که با مردی دیگر زندگی مشترک دارد و ساحل نیز همان مرد را پدر خطاب می کند. اما بعد از آزادی نعیم رابطه اش با او شکل می گیرد؛ رابطه ای متزلزل که دیگران نمی خواهند چندان استوار باقی بماند.

عکسی از سریال پوست شیر

تعداد قسمت های سریال پوست شیر

سریال پوست شیر به تهیه کنندگی نوید محمودی درامی است که در 25 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است.

 

پوست شیر از کجا و چه زمانی پخش می شود

این مجموعه از تولیدات فیلم نت است که تماشای آن برای افراد بالای 15 سال مناسب تشخیص داده شده و اگر قصد دارید این سریال را دنبال کنید می توانید هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 شب منتظر آن باشید.

عکسی از سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر

یکی از ویژگی های سریال پوست شیر حضور بازیگران مطرح در آن است. شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج از جمله بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ویانا 1401/12/03
عالیهخیلی
مانی 1401/11/17
واقعا بی نظیر هست این سریال.مگه میشه آقای شهاب حسینی عزیز تو یه فیلم باشه و اون فیلم جذاب نباشه .دم همتون گرم .آقای حجازی فر، خانم بهرام ،خانم احمدیه،مهرداد صدیقیان و تک تک کسایی که کنار هم بودن تا این فیلم بی تقص رو ،تهیه کنن
نسیم 1401/11/08
خیلی دوس داشتم تا الآنشو👌👏👏👏
ناشناس 1401/11/06
ممنون
ناشناس 1401/11/06
خیلی عالی بود پدر سیگار رو در آوردید چند کارتن سیگار هزینه شده
ناشناس 1401/10/26
عاای
ناشناس 1401/10/20
واقعا عالی بود دست مریزاد به تمام دستنکارای پخش چه بازیگر چه تهیه کننده چه فیلم برداروکترگردان وهمه عوامل پشت صحنه فقط خواهشاً این فیلمای خوب ازتلویزیون هم پخش کنید خسته شدیم آنقدر فیلمای تکراری دیدیم
رضا شفیعی 1401/09/14
سلام و خدا قوت به تمامی عوامل زیبای سریال پوست شیر ما همچنان در انتظار فصل بعدی و قسمت های دیگر سریال هستیم
ناشناس 1401/09/03
جای سریال پلیسی در نملیش خانگی خالی بود بسیار خوب درست شده بابازیهای خوب ممممنون
ناشناس 1401/09/01
سلام عالی این فیلم بی‌صبرانه منتظر دیدن ادامش هستم و از شهاب حسینی کمال تشکر دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.