2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم بیرو؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم بیرو؛ خلاصه داستان و بازیگران

کدام بازیگران در فیلم بیرو حضور دارند و آیا بازیگر نقش علیرضا بیرانوند با این دروازه بان نسبتی دارد؟

دوات آنلاین -فیلم بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی تولید سال 1399 است که کمی دیر به پرده سینما رسید. این فیلم داستان زندگی علیرضا بیرانوند را به تصویر کشیده است.

عکسی از فیلم بیرو

داستان فیلم بیرو

داستان فیلم بیرو درباره زندگی علیرضا بیرانوند، از کودکی تا اولین قرارداد رسمی‌اش در فوتبال است و فراز و فرودها و سختی‌های بسیار او را تا رودررویی‌اش با پنالتی رونالدو نشان می دهد. در این فیلم شاهد کودکی محروم تا عشق و تلاش برای رسیدن به قله‌های دست نایافتنی هستیم.

 

عباس میرزایی درباره فیلم بیرو گفته: به داستان زندگی علیرضا بیرانوند پرداختیم، چون در عصر من و شما زندگی کرده است و بدون پول و پارتی به این جایگاه رسیده و مسئولیت اجتماعی خودش را پذیرفته و به موفقیت رسیده است.

 

بیرانوند نیز درباره این فیلم گفته: زحمت زیادی برای ساخت این فیلم کشیده شده است و بسیار به زندگی واقعی من نزدیک است.  به نظر من مخاطب اصلی این فیلم  نوجوانان و جوانانی هستند که به هدف خود فکر می کنند و امیدوارم بعد از تماشای این فیلم تلاش و انگیزه خودشان برای رسیدن به هدفشان را جدی تر دنبال کنند و همه حرف فیلم این است هرگز دست از تلاش برندارند.

عکسی از فیلم بیرو

بازیگران فیلم بیرو

در این فیلم حسین بیرانوند نقش علیرضا را بازی کرده است. کارگردان بیرو درباره این بازیگر گفته: او و علیرضا بیرانوند هیچ نسبتی باهم ندارند، بیرانوندها طایفه بسیار بزرگی هستند و گستردگی زیادی دارند. حسین بیرانوند، بازیگر نبوده است، از بین بیش از سه چهار هزار نفر که تست بازیگری دادند، حسین انتخاب شده است. 

 

عباس میرزایی همچنین توضیح داده: ما تلاش کردیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که به چهره افرادی که در زندگی واقعی علیرضا حضور دارند، نزدیک باشند. این هنرمندان حرفه‌ای هستند، سال‌ها تلاش کرده و خاک صحنه خورده‌اند. مثل محمد علی‌محمدی که نقش پدر علیرضا بیرانوند را ایفا می‌کند. او در همه فیلم‌های سعید روستایی بازی کرده و به گفته سعید در فیلم آخر، گل کاشته است. یا سهیل قنادان در دنیا شناخته شده است و علاوه بر این‌که بازیگر خوبی است، من خیلی راحت‌تر می‌توانم به چهره واقعی عموی علیرضا برسم.

 

حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سیاوش چراغی‌پور، سعید داخ، صحرا اسدالهی، محمد علی‌محمدی، سهیل قنادان، مهدی زمین پرداز، ستایش تارانی، سارا والیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی‌زاده، وحید نفر، حامد نساج، علیرضا جلیلی و سیدامیرعلی حسینی بازیگران این فیلم هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.