2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سریال تا ته دنیا دوستت دارم چند فصل و قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال تا ته دنیا دوستت دارم چند فصل و قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال تا ته دنیا دوستت دارم از جمله مجموعه های پربیننده ژاپنی است. اطلاعات کامل درباره آن را می توانید در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال تا ته دنیا دوستت دارم مجموعه ژاپنی تولید سال 2021 است که در ایران نیز وارد شبکه نمایش خانگی شده و اگر به ژانر اکشن و هیجان انگیز علاقه دارید می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

عکسی از سریال تا ته دنیا دوستت دارم

خلاصه داستان سریال تا ته دنیا دوستت دارم

سریال سریال تا ته دنیا دوستت دارم  زندگی جوانی با شخصیت به نام مامیا هیبیکی را روایت می کند مکانیک است و نامزدی به نام اوگوساوارا کورومی دارد. مامیا بلند پرواز است و آرزوهای زیادی در سر دارد. او یک روز برای خواستگاری رسمی از نامزدش دست به کار می شود اما حادثه ای ناگهانی برایش رقم می خورد و در یک تونل سقوط می کند.

 

مامیا 4 روز تمام در این تونل محبوس است تا این که بالاخره با سختی خودش را نجات می دهد اما وقتی بیرون می آید می بیند دنیا کاملا عوض شده و هیچ چیز آن طور که او قبلا دیده بود نیست. همه خیابان ها پر از خون است و هیچ آدم زنده ای دیده نمی شود. او نگران نامزدش می شود و تلاشش را برای یافتن اوگوساوارا شروع می کند؛ تلاشی پرماجرا و پر از حادثه.

عکسی از سریال تا ته دنیا دوستت دارم

تعداد قسمت های سریال تا ته دنیا دوستت دارم

این سریال ژاپنی در دو فصل ساخته شده است. فصل اول این مجموعه که در ویکی آسیا از 100 نمره 88 را آورده در 10 قسمت ساخته شده است.

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال کره ای رودخانه طلوع ماه

 

فصل دوم این سریال نیز از 100 نمره 87 را کسب کرده است. این فصل 6 قسمت دارد.

 

اسامی بازیگران

تاکوچی ریوما، ناکاجو آیامی، کازاماتسو شو، لیتویو ماری و آندو تامائه بازیگران سریال تا ته دنیا دوستت دارم هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدی 1402/01/24
سلام من در آخرین قسمت فصل 2 که دیدم نوشته بودند فصل 3 درحال ساخت است. آیا کسی مطلع است که چه موقع اکران می‌شود؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.