2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان چند قسمت است؛ خلاصه داستان

موضوع سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان چیست، کدام بازیگران در آن بازی کرده اند و این مجموعه چند قسمت است؟

دوات آنلاین -پونگ؛ روانپزشک چوسان، سریال کره ای تاریخی است که البته رگه هایی از کمدی هم دارد. این مجموع تولید سال 2022 وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید آن را دنبال کنید.

 

داستان سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان

داستان سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان درباره یک پزشک دربار به نام یو سه پونگ است که در طب سوزنی مهارت فوق العاده ای دارد اما اتفاقی تلخ برایش رخ می هد. پونگ با مداوای ولیعهد تحسین پادشاه را به دست می آورد. اما نسخه ای که برای بیماری پادشاه می پیچد، نتیجه فاجعه باری دارد. پدرش درباره این اتفاق تحقیق می کند و متوجه می شود که پادشاه مسموم شده است اما پیش از اثبات تحقیقاتش از دنیا می رود و پونگ از دربار اخراج می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال قاچاقچی های مقدس

 

در ادامه یو سه پونگ  به ناچار به روستای گیسو که روستایی زیبا است، مهاجرت می کند و در آنجا با زنی به نام یون وو و یمکک پزشک به نام کی جی هان که کمی هم رفارهایش غیرمعمولی است، آشنا می شود و آنها مسیر زندگی اش را تغییر می دهند و  او به تدریج شروع به روان درمانی بیمارانش می کند.

عکسی از سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان

تعداد قسمت های سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان

این سریال کره ای که بر اساس یک رمان تاریخی ساخته شده فقط یک فصل دارد و در 12 قسمت ساخته شده است. اگر علاقه مند به تماشای این مجموعه هستید می توانید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

عکسی از سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان

بازیگران سریال پونگ؛ روانپزشک چوسان

کیم مین جه، کیم هیانگ گی‌، کیم سانگ کیونگ و یو سونگ چو بازیگرانی هستند که در این سریال کره ای به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.