2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال قاچاقچی های مقدس چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال قاچاقچی های مقدس چند قسمت است؛ خلاصه داستان

همه آنچه درباره سریال کره ای قاچاقچی های مقدس باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -تماشای سریال قاچاقچی های مقدس یک پیشنهاد برای علاقه مندان به مجموعه های جنایی است البته اگر ساخته های کشور کره جنوبی را دوست دارید و سبک کاری کارگردانان این کشور را می پسندید.

عکسی از سریال قاچاقچی های مقدس

موضوع سریال قاچاقچی های مقدس

داستان سریال قاچاقچی های مقدس یک تاجر اهل کشور کره به نام کانگ این‌ سو است که کسب و کار خودش را در کشور سورینام اداره می کند.

 

پای کانگ این‌ سو ناخواسته به ماجرایی باز می ‌شود که سازمان اطلاعاتی کره و باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در دو سوی آن قرار دارند.  مرد تاجر چاره ای ندارد جز اینکه ماموریتی را که سازمان اطلاعاتی برعهده اش گذاشته انجام بدهد و کمک کند تا سردسته باند قاچاق که در پوشش یک کشیش فعالیت می کند، به دام بیفتد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال روزی روزگاری شهر کوچک

 

تعداد قسمت های سریال قاچاقچی های مقدس

این سریال کره ای که تولید سال 2022 است در 6 قسمت ساخته شده و داستانی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده دارد. تاکنون خبری درباره اینکه فصل دوم قاچاقچی های مقدس ساخته خواهد شد، منتشر نشده است.

عکسی از سریال قاچاقچی های مقدس

بازیگران سریال قاچاقچی های مقدس

جونگ وو بازیگر مطرح کره ای است که در سریال قاچاقچی های مقدس به ایفای نقش پرداخته است. غیر از او هوانگ جون مین، پارک های سو، جو وو جین و یو یئو سئوک در این مجموعه کره ای بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.