2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زندگینامه میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

زندگینامه میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

میترا رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را برعهده دارد. بیوگرافی این هنرمند را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -میترا رفیع قبل از اینکه در سریال بی همگان نقش الناز را بازی کند در مجموعه از سرنوشت به ایفای نقش پرداخته بود. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

آغاز بازیگری میترا رفیع

میترا رفیع از آن بازیگرانی است که علاوه بر کار تجربی این هنر را به صورت آکادمیک نیز فرا گرفته  و در رشته تئاتر مدرک کارشناسی ارشد دارد. این بازیگر متولد سال 1373 که اهل تهران است بازیگری را از روی صحنه نمایش کرد و بعد از موفقیت در این زمینه و کسب تجارب مفید جلوی دوربین رفت. او همچنین در سال 79 به همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.

 

رفیع سابقه کارگردانی تئاتر را نیز دارد ضمن اینکه به عنوان بازیگر جوایز متعددی به دست آورده است. به نوشته سلام سینما جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش «خیابانی» از جشنواره فجرسال 1386 ، جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاورانسال 1385، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی(سال 1391) ، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(سال 1392) و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(1392) از جمله جوایز این بانوی هنرمند است.

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

فیلم ها و سریال های میترا رفیع

میترا رفیع را تاکنون در دو فیلم سینمایی مطرح دیده ایم. فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی و فیلم من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی از جمله سوابق هنری این بازیگر است اما شاید خیلی ها او را به خاطر بازی در سریال از سرنوشت بشناسند.

 

رفیع در فصل اول سریال از سرنوشت نقش مه لقا را برعهده داشت. حتما یادتان هست مه لقا مادر سهراب بود که مدتها در زندان بود و بعد از آزادی هم نتوانست به رویاهایی که برای فرزندش داشت جامه عمل بپوشاند.

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

بازی در نقش الناز در سریال بی همگان

الناز در سریال بی همگان دختر جوانی از خانواده متمول است. پدرش کارخانه دارد و او در گذشته عاشق پسری به اسم امیرعلی با بازی محمد صادقی بوده و حالا که محمدعلی از زندان آزاد شده زندگی او نیز وارد مسیری تازه شده و با تلاطم ها و اوج و فرودهایی مواجه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.