2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
معرفی کارتون لوپتو؛ خلاصه داستان

معرفی کارتون لوپتو؛ خلاصه داستان

جزییات کامل درباره انیمیشن لوپتو و موضوع آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -کارتون لوپتو انیمیشن بلند سینمایی است که محمدحسین صادقی تهیه‌کنندگی  و عباس عسکری کارگردانی آن بر عهده داشته اند. این فیلم از محصولات مرکز انیمیشن سوره است.

عکسی از انیمیشن لوپتو

داستان انیمشین لوپتو

کارتون لوپتو، یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

 

در خلاصه داستان این کارتون آمده است: "پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده است از این مخمصه نجات دهد... "

عکسی از انیمیشن لوپتو

گویندگان کارتون لوپتو

زنده‌یاد حسین عرفانی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، شوکت حجت، تورج نصر، حسن کاخی، رضا آفتابی، شایان شامبیاتی، نازنین یاری، اردشیر منظم، ابراهیم شفیعی، امیر حکیمی و شهرداد بانکی گویندگی شخصیت‌های لوپتو را برعهده داشته‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدیه 1401/09/27
خلاصش کمه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.