2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم آهنگ دو نفره؛ یک کمدی عاشقانه

خلاصه داستان و بازیگران فیلم آهنگ دو نفره؛ یک کمدی عاشقانه

موضوع فیلم آهنگ دو نفره چیست و غیر از فرزاد فرزین کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم آهنگ دو نفره یک کمدی عاشقانه جذاب به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی آرزو ارزانش است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

پوستر فیلم آهنگ دو نفره

داستان فیلم آهنگ دو نفره

در خلاصه داستان رسمی که از این فیلم منتشر شده، آمده است: چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکی ست، هردو به سمتی می رود که دلمان نمی خواهد…

 

آهنگ دو نفره به گفته ارزانش درباره ۲ آدم است که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روزهای قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.

عکسی از فیلم آهنگ دو نفره

بازیگران فیلم آهنگ دو نفره

در فیلم آهنگ دو نفره احمد مهرانفر، بهاره کیان‌افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی بازی کرده اند.

 

فرزاد فرزین پیش از این دو سابقه موفق بازیگری در شبکه نمایش خانگی را در کارنامه اش به ثبت رسانده است. حضور او در سریال های مانکن و ملکه گدایان نشان داد فرزین هم توانایی بازی در نقش های جدی را دارد و هم می تواند کمی طنز چاشنی بازی اش بکند. او همچنین هر دو نقش منفی و مثبت را تجربه کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.