2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک چند قسمت است؛ خلاصه داستان

روزی روزگاری یک شهر کوچک برای علاقه مندان به سریال های کره ای مجموعه ای قابل توجه است که می توانید اطلاعات کامل درباره آن را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک سریالی کره ای با داستان عاشقانه و البته لحن کمدی است که وارد شبکه نمایش خانگی شه و می توانید با تماشای آن اواقت فراغت خود را پر کنید.

عکسی از سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک

موضوع سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک

به نوشته فرادید، این سریال کمدی و عاشقانه کره ای درباره یک دامپزشک جوان به اسم هان جی‌یوی است که در سئول زندگی می‌کند. یک روز پدربزرگ هان با او تماس می‌گیرد و با لحنی جدی از او می‌خواهد که فورا به روستای هیدونگ (یعنی محل زندگی پدربزرگ) برود.

 

هان فکر می‌کند مشکلی پیش‌آمده و به همین خاطر به سرعت به آنجا می‌رود. اما وقتی به روستا می‌رسد متوجه می‌شود که پدربزرگش در واقع به سفر دور اروپا رفته است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای نابینا

 

پدربزرگ یادداشتی برای هان گذاشته و از او خواسته که در شش ماه آینده مسئولیت ادارۀ کلینیک دامپزشکی روستا را به عهده بگیرد. یک افسر پلیس زن به اسم آن‌جایونگ در این روستا هست که برای اسکان هان در روستا و حل مشکلاتی که سر راهش قرار می‌گیرند به او کمک می‌کند.

 

تعداد قسمت های سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک

سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک اقتباس از رمانی به همین نام است که در سال 2022 در 12 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک

بازیگران سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک

کیم جی وون، یونگ وو چوو، جونگ سوک یونگ، نا چول، بائک سونگ چول، پارک سو یونگ، جی ـ آ پارک و سون ـ یونگ کیم در سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک بازی کره اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.