2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال کره ای نابینا

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال کره ای نابینا

مجموعه نابینا در چند قسمت ساخته شده، موضوع آن چیست و کدام بازیگران در این سریال کره ای بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -سریال نابینا مجموعه جدید کره ای در ژانر جنایی است که با داستان جذاب و بازیگران مطرح پیش بینی می شود مورد توجه بینندگان قرار بگیرد و بتواند در کشورهای مختلف مخاطب پیدا کند.

عکسی از سریال کره ای نابینا

داستان سریال نابینا

به نوشته فرادید داستان سریال کره ای نابینااز این قرار است که چند شهروند عادی عضو هیات منصفه، به شکلی ظالمانه قربانی جنایت وحشتناک یک قاتل سریالی شده‌اند. بعد از این اتفاق سه نفر با هم متحد می‌شوند تا معمای این پرونده را حل کنند. یکی از این سه نفر ریو سونگ جون است که یک کارآگاه باهوش و مصمم است.

 

او بالاترین رتبه را در بین کارآگاهان کره دارد. برادر بزرگتر او یعنی سونگ هون هم یک قاضی ایده‌آل‌گرا و عدالت‌خواه است که بالاترین نمره را در آزمون قضاوت داشته و از بهترین آکادمی حقوق فارغ‌التحصیل شده. نفر سوم دختر جوانی به اسم جو یون کی است است؛ یک مددکار اجتماعی با قلب مهربان که همیشه تلاش می‌کند تا از آدم‌های نیازمند حمایت کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بحران ایکس

 

سریال نابینا چند قسمت است

سریال نابینا که پخش آن از 25 شهریور سال 1401 شروع می شود در 16 قسمت ساخته شده است و فعلا خبری از فصل دوم آن نیست و ممکن است ماجرا در همین یک فصل به پایان برسد.

عکسی از سریال کره ای نابینا

بازیگران سریال نابینا

اوک تک یون، ها سوک جین و جونگ اون جی بازیگران اصلی این مجموعه کره ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.