2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم خط استوا؛ یک کمدی فوتبالی

خلاصه داستان و بازیگران فیلم خط استوا؛ یک کمدی فوتبالی

خط استوا فیلمی طنز با موضوع بامزه و بازیگران مطرح است. اطلاعات لازم درباره این کمدی در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم خط استوا یک کمدی خوش ساخت و بامزه به کارگردانی اصغر نعیمی است که در سال 98 ساخته شد اما به دلیل شرایط کرونایی اکران آن با تاخیر همراه بود.

 

اصغر نعیمی که سالها به عنوان دستیار کارگردان، نویسنده و برنامه ریز در سینما کار کرده در سال 85 اولین فیلم خود به نام بی وفا را کارگردانی کرد و بعد از آن نیز فیلم های سلام بر عشق، سایه های موازی و هایلات را کارگردانی کرد و خط استوا پنجمین کار او محسوب می شود.

پوستر فیلم خط استوا

موضوع فیلم خط استوا

خط استوا فیلمی 90 دقیقه ای با موضوع فوتبالی است. ماجرا از این قرار است که رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال راهی جزیره بالی در اندونزی می شوند تا در اجسلاس سالانه کنفدراسیون آسیا شرکت کنند اما آنها یک هدف دیگر هم دارند و برنامه ریزی مخفیانه ای انجام داده اند تا همه را شگفت زده کنند.

 

زیدان همراه خانواده اش به جزیره بالی سفر کرده و هیات ایرانی قصد دارد مخفیانه با او قرار داد ببندد و همه را غافلگیر کند اما اتفاقی می افتد که همه نقشه ها را نقش بر آب می کند، اتفاقی که باعث می شود حسابی بخندیم.

عکسی از فیلم خط استوا

بازیگران فیلم خط استوا

در این فیلم چند بازیگر اندونزیایی حضور دارند اما نقش های اصلی بر عهده فرهاد اصلانی، سیامک انصاری و آزاده صمدی است، سه بازیگری که همه تجربه های موفقی در عرصه کمدی دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.