2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال بحران ایکس

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال بحران ایکس

اطلاعات اولیه ای را که درباره سریال کره ای بحران ایکس باید بدانید و اسامی بازیگران آن را در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال بحران ایکس مجموعه کمدی کره ای است که حال و هوای شادی دارد و تماشای آن برای پر کردن اوقات فراغت خالی از لطف نیست.

 

داستان سریال بحران ایکس

به نوشته فرادید، این درام کمدی با حال و هوایی شاد و شوخ‌طبعانه، بحران‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که کره‌ای‌های میانسال از طبقات مختلف اجتماعی دچارشان هستند. شخصیت اصلی سریال آقای یون است؛ او چند سال قبل، پس از فارغ‌التحصیل شدن از یک دانشگاه درجه‌یک و معتبر، در یک شرکت بزرگ استخدام شده است. این‌ها باعث می‌شد که او همیشه به آیندۀ خودش خوش‌بین باشد. اما حالا آقای یون مرد میانسالی است که کلی مشکل دور و برش را گرفته؛ دارد از شرکت اخراج می‌شود و با سقوط قیمت سهامش در آستانۀ ورشکستگی هم هست. همسر یون که خودش دوست دارد رمان‌نویس معروفی بشود، همیشه به شوهرش دلگرمی می‌دهد؛ هرچند که بعضی وقت‌ها هم با تمام قدرت سر او داد می‌زند!

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

 

سریال بحران ایکس چند قسمت است

سریال بحران ایکس یک درام بامزه است که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. این مجموعه در 6 قسمت ساخته شده است و فعلا خبری از فلص دوم آن نیست.

عکسی از سریال بحران ایکس

بازیگران سریال بحران ایکس

لی یی کیونگ، کئون سانگ وو، شین هیون سو، پارک جین جو، ایم سه می و سونگ دانگ ایل بازیگران اصلی این سریال کره ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.