2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تعداد قسمت ها و خلاصه داستان سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

تعداد قسمت ها و خلاصه داستان سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

کدام بازیگران در سریال اگر آرزوت رو از من بخوای بازی کرده اند؟ این مجموع کره ای در چند قسمت ساخته شده و موضوع آن چیست؟

دوات آنلاین -سریال اگر آرزوت رو از من بخوای یک درام جذاب کره ای تولید سال 2022 است که می توانید آن را از طرق شبکه تمایش خانگی تماشا و دنبال کنید.

عکس سریال سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

خلاصه داستان سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

داستان سریال سریال اگر آرزوت رو از من بخوای  درباره جوانی به نام یون گیو رای است در پرورشگاه زندگی می کرد و مدتی هم زندانی بود. او بعد از آزاد شدن تصمیم می گیرد زندگی سالمی را در پیش بگیرد و به عنوان داوطلب برای کار در یک آسایشگاه ثبت نام می کند.

 

در سوی دیگر کاپیتان سابق تیم جینی به آخرین روزهای زندگی اش نزدیک شده و  ته سیک و یئون جو برای برآورده کردن آخرین خواسته او، وی را به زادگاهش می برند. آنها در طول مسیر با به گیو رای مواجه می شوند که در حال فرار از دست دشمنانش است. آشنایی اتفاقی این افراد باعث می شود بخشی از زندگی شان به یکدیگر پیوند بخورد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای آلیس، آخرین سلاح

 

سریال اگر آرزوت رو از من بخوای چند قسمت است

این سریال کره ای مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در آی ام دی بی نیز نمره 8.9 را به دست آورده است. همین نشان می دهد با مجموع جذابی مواجه هستیم و می توانیم تمام 16 قسمت آن را با هیجان دنبال کنیم.

عکس سریال سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

بازیگران سریال اگر آرزوت رو از من بخوای

جی چانگ ووک، سویونگ چوی، سونگ دونگ ایل، پارک جین جو و مو سونگ جئون در سریال اگر آرزوت رو از من بخوای بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.