2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
سریال دلیران تنگستان چند قسمت است، سال تولید و ساعت پخش و تکرار

سریال دلیران تنگستان چند قسمت است، سال تولید و ساعت پخش و تکرار

اگر قصد دارید سریال دلیران تنگستان را دنبال کنید می توانید اطلاعات کامل درباره آن را در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال دلیران تنگستان مجموعه ای تاریخی است که همایون شهنواز آن را بر اساس کتابی با همین نام ساخته و شبکه آی فیلم آن را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال دلیران تنگستان

در این سریال تاریخی می بینیم انگلستان به بهانه محاصره هرات، به جنوب ایران حمله می‌کند. «احمد تنگستانی» به همراه ۳۰۰ نفر دلاور، در قلعه‌ای ویران، به دفاع از ایران می‌پردازند. دو انگلیسی به دست مردم قطعه قطعه می‌شوند و دولت انگلیس به خونخواهی آنان، از آب و خشکی به مردم جنوب حمله می‌کند. رییس‌ علی دلواری از اهلی دلوار، مردم دلوار و تنگستان را متشکل و مسلح می‌کند و به دفاع از خاک میهن در مقابل تجاوز بیگانگان می‌پردازد...

عکسی از سریال دلیران تنگستان

سال تولید و تعداد قسمت های دلیران تنگستان

سریال دلیران تنگستان در سال های 1350 تا 1352 ساخته شد. این مجموعه 14 قسمت دارد. و به عنوان اولین سریال ایرانی شناخته می شود.

عکسی از سریال دلیران تنگستان

محل های فیلمبرداری

دلیران تنگستان لوکیشن های زیادی دارد و در بوشهر، منطقه تنگستان شامل اهرم، چغادک، تنگک، بندر سیراف (طاهری)، ده سولقان، شیراز و تهران و ده کمپ فیلمبرداری شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال دلیران تنگستان

بازیگران سریال دلیران تنگستان

دو بازیگر اصلی سریال که تقریبا در تمام صحنه‌ها (از قسمت چهارم به بعد) حضور یافتند محمود جوهری (در نقش رئیس‌علی دلواری) و شهروز رامتین (در نقش خالوحسین دشتی) بودند.

 

از دیگر بازیگران می‌توان به اسماعیل داورفر (در نقش حاج محمدرضا کازرونی)، عنایت‌الله شفیعی (زائر محمد)، نعمت‌الله گرجی (حاکم بوشهر)، منوچهر آذر (موسیو واسموس آلمانی)، مستانه جزایری (خیری، همسر رئیسعلی)، ولی شیراندامی (دریابیگی)، مجید شهباز (منشی کنسولگری)، حمید طاعتی (سیدمهدی بهبهانی)، علی‌اکبر مهدوی‌فر (باقرخان)... و بسیاری دیگر اشاره کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عوام 1401/06/28
کارگردانی فیلم بسیار ضعیف است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.