2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی فاطمه صادقی بازیگر نقش گلرخ در سریال از یاد رفته

بیوگرافی فاطمه صادقی بازیگر نقش گلرخ در سریال از یاد رفته

فاطمه صادقی در سریال از یاد رفته نقش میانسالی گلرخ را باز کرده است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین فاطمه صادقی بازیگر باسابقه ای است که البته مدتی است او را در فیلم و سریال جدید ندیده ایم. او در سریال از یاد رفته نقش مانسالی گلرخ را بازی کردده است. بیوگرافی او را بخوانید.

 

آغاز بازیگری فاطمه صادقی

نام کامل این هنرمند فاطمه صادقی شلی وند است. او در سال 134 در شهر ارومینه به دنیا آمد و همسرش فریدون حسن پور است.

 

صادقی بازیگری را به صورت حرفه ای با فیلم ساوالان آغاز کرد. البته قبل از آن در  ۵ سالگی در رانده شده بازی کرده بود. ساوالان به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1368 ساخته شد و به شدت مورد توجه قرار گرفت. در این فیلم گروهی راهزن هر سال اهالی روستای ساوالان را غارت می کنند. اهالی روستا به توصیه ی‌ کدخدا عده ای مزدور به رهبری دوربوش خان را به کمک می طلبند تا با راهزن ها مقابله کنند. جوانی به نام سلام نیز به آن ها ملحق می شود. آن ها با استقبال پرشور اهالی ساوالان رو به رو می شوند. به زودی دوربوش خان و گروهش که قصد دارند پیش از راهزن ها اهالی ساوالان را چپاول کنند با مخالفت اهالی رو به رو می شوند. دو گروه راهزن ها و دوربوش خان در صدد برمی آیند تا اهالی ساوالان را گوشمالی سختی بدهند؛ اما سلام اهالی را بسیج می کند تا رو در روی غارتگران بایستند.

فاطمه صادقی بازیگر نقش گلرخ در سریال از یاد رفته

فیلم ها و سریال های فاطمه صادقی

فاطمه صادقی بعد از ساوالان در ملک خاتون و اوینار به ایفای نقش پرداخت و سپس در مسافران دره انار و تعطیلات تابستانی بازی کرد.

 

در مه بخوان، پای پیاده، نشانی و مزرعه آفتابگردان کارهای بعدی فاطمه صادقی هستند و او در ادامه فعالیت های هنری خود در سال 1387 در فیلم دارا و ندار به کارگردانی همسرش به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم سعید پسر نوجوانی است که بدلیل ابتلا به بیماری قلبی به توصیه پزشک معالج نیاز فوری به عمل جراحی دارد. دوستان هم مدرسه ای سعید که از عدم توانایی او در مورد پرداخت مخارج جراحی مطلع هستند، گروهی به نام سهراب را تشکیل می دهند...

 

سریال های خانه پدری و بالاتر از آسمان از دیگر کارهای صادقی است.

 

بازی در نقش گلرخ در سریال از یاد رفته

فاطمه صادقی در سریال از یاد رفته نقش دوران میانسالی گلرخ را بازی کرده است. گلرخ شخصیت اصلی این سریال است که دوران جوانی او را سپیده خداوردی به تصویر کشیده است. بازی صادقی در کنار محمدرضا فروتن در این مجموعه از جمله کارهای به یادماندنی این بازیگر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.