2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد امیرعلی طلوعی در سریال خون سرد، جذاب و دیدنی

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد امیرعلی طلوعی در سریال خون سرد، جذاب و دیدنی

شهرام حقیقت دوست در سریال خون سرد بازی درخشانی در نقش سرگرد امیرعلی طلوعی دارد. به این بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

دوات آنلاین -شاید هنوز و بعد از گذشت سالها از پخش سریال خط قرمز شهرام حقیقت دوست با بازی خوبش در آن مجموعه شناخته می شود. او حالا در سریال خون سرد نیز بازی فوق العاده ای داشته و نقش یک افسر پلیس به نام سرگرد امیرعلی طلوعی را واقعی و باوورپذیر به تصویر کشیده است.

 

شروع بازیگری شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست متولد ۲۷ اسفند سال ۱۳۵۱ است. او در رشت به دنیا آمد و در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد درس خواند. او این حرفه را از سال ۱۳۷۳ و با تئاتری به نام پسر کارون به کارگردانی امیر دژاکام شروع کرد.

 

اولین بازی حقیقت دوست در تلویزیون به سریال مهر خوبان در سال ۷۴ مربوط می شود و او در سینما نیز اولین بار با داریوش مهرجویی در فیلم درخت گلابی همکاری کرد و نقش کوتاهی را برعهده گرفت.

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد امیرعلی طلوعی در سریال خون سرد

سریال های شهرام حقیقت دوست

حقیقت دوست بعد از مجموعه مهر خوبان در سریالی به کارگردانی قاسم جعفری بازی کرد. این سریال که همسفر نام داشت باعث شد جعفری در کار بعدی خود یعنی خط قرمز نیز از حقیقت دوست دعوت به همکاری کند و شهرام از همین سریال بسیار مشهور شد و یک سال بعد یعنی در سال ۸۰ برای سومین بار با جعفری کار کرد و در سریال شب آفتابی جلوی دوربین رفت. او همچنین در همین سال با اصغر فرهادی سریال داستان یک شهر را کار کرد.

 

حقیقت دوست پس از آن در ۷ سریال دیگر نیز بازی کرد که شامل مجموعه های ثارالله، مختارنامه، شوق پرواز، طلسم شدگان، خداحافظ بچه و جاده قدیم می شود.

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد امیرعلی طلوعی در سریال خون سرد

شهرام حقیقت دوست در سینما

این بازیگر در سینما نیز حضوری موفق داشته و  تاکنون در ۲۴ فیلم سینمایی بازی کرده که خیلی از آنها مورد توجه قرار گرفته است. فیلم هایی مانند جنایت، معکوس، قاتل وحشی، زیر سقف دودی، عطر داغ، سرو زیر آب و ... از جمله کارهای سینمایی حقیقت دوست است.

 

بازی در نقش امیرعلی طلوعی

شهرام حقیقت دوست با پشتوانه بسیار قوی وارد شبکه نمایش خانگی شده و نقشی پیچیده را در سریال خون سرد برعهده گرفته است. سرگرد امیرعلی طلوعی یک افسر آگاهی است، شغل و موضوعی که تاکنون بارها و بارها مورد توجه سریال سازان قرار گرفته است به همین دلیل بازی در چنین نقشی پیچیدگی های زیادی دارد و در گام اول باید شخصیت سازی به گونه ای انجام شود که تکراری نباشد.

 

حقیقت دوست نشان داده از عهده این امر به خوبی برآمده است. او نه مانند خیلی از ماموران پلیس در فیلم ها و سریال ها زیادی اتوکشیده و روتوش شده است و نه از آن طرف بام افتاده. سخت گیر است، جدی است، نترس است و البته گاه حقه می زند. برخی مواقع خشن می شود و ... در مجموع ما تصویری از یک پلیس واقعی را می بینیم که وظیفه ای بسیار دشوار برعهده دارد و باید با یک باند قاچاق دختران سرشاخ شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.