2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال خون سرد چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال خون سرد چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال خون سرد از کجا و چه روزهایی پخش می شود؟ این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین سریال خون سرد مجموعه پلیسی جنایی جذابی است که علاوه بر داستان مهییج و پرالتهاب بازی های خود و کارگردانی درست، آن را به سریالی تماشایی تبدیل کرده است.

عکسی از سریال خون سرد

خلاصه داستان سریال خون سرد

به نوشته خراسان سریال خون سرد با ماجرای تحقیقات سرگرد «امیرعلی طلوعی» با بازی شهرام حقیقت‌دوست روی یک پرونده قاچاق دختران آغاز شد. این سریال در همان قسمت اول قصه را خیلی زود شروع کرد و با نمایش صحنه مبهمی مربوط به مجازات و احتمالا شکنجه یک فرد، در نقطه شروع به تماشاگر نشان داد که قرار نیست با یک قصه پلیسی ساده طرف باشد.

 

سریال خون سرد پرجزئیات و خوش‌ ریتم آغاز شد و شروع امیدوارکننده‌ای داشت. اتفاق مرموز پایانی که انتهای این قسمت را به اولین سکانس سریال پیوند می‌داد، کشش تماشای ادامه قصه را در مخاطب ایجاد کرد. اگر این مجموعه مانند «حرفه‌ای» در پایان هر قسمت با اتفاقی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌ بینی همراه باشد، می‌تواند آن کشش را تا پایان حفظ کند و مخاطب را به دنبال خود بکشاند.

 

در قسمت اول تا حد زیادی با پلیس قصه یعنی شخصیت «امیرعلی» آشنا شدیم و نوع معرفی کاراکتر او جزو امتیازهای شروع سریال بود. برخلاف او، شخصیت «کسری کیا» با بازی امیر آقایی که دوست «امیرعلی» و پزشک قانونی است، حضور کم رنگ و کم‌اثری در قسمت اول داشت و از او اطلاعات زیادی به تماشاگر داده نشد. طبق خلاصه داستان و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بود، کاراکتر «کسری» یک پزشک قانونی معمولی نیست و قرار است شاهد مقابله او با عاملان پرونده‌های زن‌آزاری باشیم

 

تعداد قسمت های سریال خون سرد

این سریال به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهن کامیار در18 قسمت ساخته شده و هر هفته می توانیم شاهد قسمت جدید آن باشیم.

امیر آقایی در سریال خون سرد

زمان پخش سریال خون سرد

خون سرد از پلتفرم فیلم نت پخش می شود و زمان انتشار آن نیز هر هفته جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر است.

عکسی از سریال خون سرد

بازیگران سریال خون سرد

این سریال بازیگران مطرحی دارد. شهرام حقیق دوست، امر آقایی، لیندا کیانی، سارا رسول زاده، سارا بهرامی، نیما شعبان نژاد، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی، بهار قاسمی، نیلوفر کوخانی، احسان عباس، حسن زارعی، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، مهدی محرابی، پیام اینالویی،  مرتضی تقی زاده و ... از جمله بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مریم 1401/09/20
خیلی عالیه جذاب و دیدنی فقط خیلی آدم میکشه توخواب ببینی وحشت میکنی
ناشناس 1401/09/14
جذابیت سریال هرچه جلو میره بیشتر میشه قسمتای اول شاید خشن بنظربیاد اما باید رفت جلو بعد نظر داد ده قسمتش رو دیدم تابحال بسیار عالی ..
ناشناس 1401/08/26
به نظرم اصلا سریال جالبی نبود همش قتل و کشتن مسخره شو در آوردن دیگه
ليلى 1401/08/17
مسلم است كه سريالى كه با بازى امير اقايى ساخته شده باشد، صد در صد موفق خواهد بود. ايشان به قدرى بازيگر قدرتمندى هستنذ كه اين قدرت ميتواند موفقيت سريال را تضمين كند
ناشناس 1401/07/18
عالی بازی کردن بخصوص امین آقایی
شهره 1401/07/07
دکسترایرانی
لادن 1401/06/11
سریال قشنگیه شهرام حقیقت دوست خیلی قشنگ بازی کرده با این گریم خیلی عوض شده بهشون میاد ممنون از کارگردان
م.سینما 1401/06/02
یک کپی چدید از سریالهای هالیوودی، اینبار Dexter، اگه اولش اعلام کنند که ایده رو از فلان سریال گرفتیم خیلی به مخاطب، احترام میزارن......

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.