2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا؛ طبیعی و خانگی

طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا؛ طبیعی و خانگی

روش درست کردن نوشیدنی انرژی زا در خانه را در این مطلب یاد بگیرید. در این نوشیدنی فقط از میوه ها و خوراکی های طبیعی استفاده شده است.

دوات آنلاین -شاید شما هم از جمله افرادی باشید که گاهی احساس می کنید انرژی کمی دارید. در این مواقع یک راه حل این است که سراغ نوشابه های انرژی زا که در بازار موجود است بروید اما راه حل بهتر این است که خودتان دست به کار شوید و نوع خانگی و طبیعی این نوشیدنی را درست کنید.

 

مواد لازم برای نوشیدنی انرژی زا

به نوشته خراسان شما برای تهیه این نوع نوشیدنی به مواد زیر نیاز دارید:

آب نارگیل:  نصف لیوان

آب میوه تازه(دلخواه): یک لیوان

عسل خام: یک قاشق غذاخوری

آبمیوه طبیعی: یک لیوان

نمک صورتی: به میزان دلخواه

نوشیدنی انرژی زا را چطور درست کنیم

دستور تهیه نوشیدنی انرژی زا

1-برای تهیه نوشیدنی خوشمزه و مخصوص انرژی زا در ابتدای کار، یک ظرف مناسب را انتخاب می کنیم، سپس آب نارگیل را درون آن می ریزیم.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه شربت پنیرک رنگارنگ

 

2-در ادامه آب میوه طبیعی را به آب نارگیل اضافه و با قاشق ترکیب می کنیم.

 

3-پس از این که آب میوه طبیعی و آب نارگیل به خوبی یکدست شدند، عسل را به ظرف اضافه می کنیم و در حدی مواد را ترکیب می کنیم که عسل به طور کامل در آب میوه ها حل شود. مقدار عسل را به سلیقه خود می توانیم بیشتر کنیم.

 

4-در این مرحله نمک صورتی را درون آسیاب می ریزیم و به خوبی پودر و سپس به مواد دیگر اضافه و به خوبی ترکیب می‌کنیم تا درون آب میوه ها حل شود، سپس درون لیوان می ریزیم و در کنار آن کمی یخ قالبی سرو می‌کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.