2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم رویای سهراب

خلاصه داستان و بازیگران فیلم رویای سهراب

فیلم رویای سهراب را حتما باید دید اما موضوع آن چیست و کدام بازیگران در این فیلم حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم سهراب به کارگردانی علی قوی تن در سال 1397 ساخته شد اما اکران آن به طول انجامید. این فیلم موضوعی جذاب و ویژه دارد که تاکنون در سینما به آن پرداخته نشده است.

 

علی قوی تن کارگردان نام آشنایی است که سابقه نویسندگی، تهیه کنندگی، طراحی صحنه و لباس و تدوین را نیز در کارنامه اش دارد. او خودش در رویای سهراب بازی نیز کرده است.

عکسی از فیلم رویای سهراب

داستان فیلم رویای سهراب

موضوع فیلم رویای سهراب درباره سهراب سپهری است؛ نقاش و شاعری که همه ما شعرهایش را خوانده ایم و دوستش داریم. این فیلم بخشی از زندگی او را به تصویر کشیده است.

 

قوی تن درباره این فیلم گفته: قطعا مردم دوست دارند در فیلمی از «سهراب سپهری»، روایتی از او ببینند که در تصورات‌شان هست و از جهاتی هم ما ملزم هستیم که زوایای دیده‌نشده‌ای را از شخصیتی چون سهراب نشان بدهیم و این تقابل، کار فیلمساز را سخت می‌کند.  فیلم رویای سهراب یک فیلم بیوگرافی نیست بلکه راوی زوایای پنهان و دیده نشده‌ای از سهراب سپهری است.

عکسی از فیلم رویای سهراب

بازیگران فیلم رویای سهراب

علی قوی تن، بهاره کیان افشار، ترلان پروانه، لاله اسکندری، مهدی سلطانی، ابوالفضل میری، مینا جعفرزاده، حسین محمدیان، فروغ امجدی، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی، داود خلیلی، حسن علیرضایی، مرتضی مرتضایی، شادی عزیزی، مهرداد داوری و فاطمه کرمپور بازیگران این رویای سهراب هستند.

 

رویای سهراب در جشنوراه های خاجی

این فیلم در ۵ جشنواره مختلف و معتبر از جمله چین، هند، تاجیکستان، ازبکستان نمایش داده شده است و مخاطبان مردمی استقبال فوق‌العاده‌ای از آن کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.