2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی پویان گنجی بازیگر نقش محمدرضا در سریال بی نشان

بیوگرافی پویان گنجی بازیگر نقش محمدرضا در سریال بی نشان

نقش محمدرضا در سریال بی نشان را پویان گنجی بازی کرده است. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -پویان گنجی را قبل از بازی در نقش محمدرضا در سریال بی نشان در مجموعه های دیگر نیز دیده بودیم. با بیوگرافی این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

پویان گنجی بازیگر نقش محمدرضا در سریال بی نشان

پویان گنجی، فرزند فاطمه گودرزی

پویان گنجی روز 19 مرداد سال 1367 متولد شد. مادر او فاطمه گودرزی و پدرش عبدالرضا گنجی است. زندگی در خانواده هنرمند باعث شد او نیز به هنر علاقه مند شود و در دانشگاه نیز در رشته بازیگری درس بخواند و بعد از دریافت مدرک کارشناسی، به تحصیل ادامه داد و فوق لیسانس کارگردانی گرفت. او خیلی علاقه مند بود مجری شود اما این اتفاق نیفتاد و از سال 87 بازیگری را به صورت حرفه ای شروع کرد.

 

پویان گنجی در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده و مدرک کارشناسی دارد. او فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال 87 شروع کرده و البته می‌گوید زیاد کار نکرده است. پویان می‌گوید به گفته دیگران شبیه رامبیر کاپور، بازیگر هندی است. او گفته: قبلا دست و پا زدم مجری باشم، اما نشد.

 

 فیلم مرا بشناس عنوان فیلمی تلویزیونی است که گنجی در آن بازی کرد. تهیه کننده و کارگردان این فیلم پدر او بود و مادرش نیز در آن بازی می کرد.

 

گنجی همچنین در سریال‌های چهل، ما فرشته نیستیم و جاده چالوس نیز حضور یافت و سپس در سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل بازی کرد. ایدل مجموعه ای است که به موضوع جنگ تحمیلی و نقش مرزنشینان در دفاع از کشور می پرداخت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پویان گنجی بازیگر نقش محمدرضا در سریال بی نشان

بازی در نقش محمدرضا در سریال بی نشان

پویان گنجی در سریال بی نشان نقش محمدرضا را بازی می‌کند که فرزند شهاب و مینو است. او در این باره به جام جم چنین گفته است: من دومین همکاری‌ام را با آقای قویدل تجربه می‌کنم و با شناختی که از ایشان داشتم و فیلمنامه خوب و متفاوت و جذابی که این سریال داشت اشتیاق بسیاری برای حضور در بی‌ نشان داشتم. البته نقش محمدرضا ویژگی‌هایی برای من داشت ازجمله این‌که از زاویه نگاه خودش نه پدرش در جامعه دنبال عدالت است. یعنی به نوعی محمدرضا نماینده نسل جوان امروز است و پدرش نماینده پدران ما.

 

محمدرضا خیلی با ایثار پدرش موافق نیست و همین طرز تفکر باعث می‌شود که مقابل پدر بایستد و این تقابل بین دو نسل اتفاق بیفتد. او اصلا آرمانگرا نیست ولی دنبال موفقیت خودش در زندگی است. چون نوع نگاه‌شان به زندگی متفاوت است و همین باعث چالش‌هایی می‌شود که به جذابیت نقش هم کمک می‌کند.

 

در کنار جذابیت‌های نقش و همکاری با آقای قویدل و آقای رزاق‌کریمی در جذابیت کار تاثیرگذار بود. به‌هر‌حال کار ما گروهی است و همه اینها کنار هم مثل یک پازل می‌توانند نتیجه خوبی را حاصل کنند. آقای قویدل به‌عنوان کارگردان خیلی دست بازیگر را باز می‌گذارد تا ایده و نظر بدهد. البته تا جایی که به کمک نقش بیاید. بازیگران فوق‌العاده‌ای هم در این کار حضور دارند و به نوعی همه مکمل همدیگر هستند. من فکر می‌کنم با وجود نکات مثبتی که در این کار وجود دارد و نگاه نو و جدیدی که در فیلمنامه هست مردم هم دوست خواهند داشت. چون یک جاهایی نگاه، نگاهی انتقادی به مسؤولان است و از این نظر فکر می‌کنم بتواند بیننده خودش را پیدا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.