2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار شیطانی زنان از سوی باند 3 نفری

آزار شیطانی زنان از سوی باند 3 نفری

متهمان تاکنون به ۳۲ فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند.

دوات آنلاین -با دستگیری اعضای باند ۳ نفره دزدان خشن، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز بسته شد. متهمان تعدادی از طعمه‌های دختر را در کوهستان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

 

به نوشته روزنامه جام‌جم، چندی قبل یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر و جنجالی شد. در این فایل ادعا شده بود اعضای باندی در کوه‌های اطراف شیراز زنان را مورد تعرض قرار می‌دهند و اموالشان را سرقت می‌کنند. در این فایل ادعا شده بود اعضای این باند ده‌ها زن را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند که چند مورد آن مقابل خانواده‌‌های‌شان بوده است.

 

پس از انتشار این فایل و بررسی‌های پلیسی مشخص شد اعضای این باند در کوه‌های اطراف شیراز علاوه‌بر سرقت آنها را  آزار داده‌اند.

 

سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس دیروز در تشریح این پرونده گفت: در پی شکایت چند شهروند شیرازی ۱۸ تا ۲۳ ساله مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در محدوده کوه‌های اطراف شیراز، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.کارآگاهان در بررسی‌های اولیه از شکات باخبر شدند که آنها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌اند که اعضای یک باند سه نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.کارآگاهان پس از چند هفته موفق شدند اعضای باند سه نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر کنند.

 

اعتراف متهمان

وی با بیان این‌که متهمان تاکنون به ۳۲ فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، عنوان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قضایی جهت تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.از شهروندان تقاضا داریم اگر اطلاع یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویت‌شان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

 

سرهنگ حبیبی در پایان گفت فایلی صوتی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده که در این زمینه از شهروندان خواست به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و اخبار مهم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.