2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
معرفی فیلم اینان، داستان و بازیگران

معرفی فیلم اینان، داستان و بازیگران

موضوع فیلم اینان چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم اینان به کارگردانی رهبر قنبری تولید سال 1400 است و از آن فیلم هایی است که باید حتما برای یک بار هم که شده آن را تماشا کرد.

 

رهبر قنبری مستندساز، تدوینگر، نویسنده و کارگردان توانایی است که علاوه بر کارهای تلویزیونی فیلم های پرنده باز کوچک، او، عروسی حسین، روییدن در باد و فصل بلوغ را ساخته بود و در سال 1400 نیز فیلم اینان را کارگردانی کرد.

عکسی از فیلم اینان

خلاصه داستان فیلم اینان

داستان فیلم اینان درباره جوانی 30 ساله به نام است که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

عکسی از فیلم اینان

بازیگران اینان

علی برادری، الهه جعفری، صبا سهیلی، سپیده آرمان و مرتضی قراغانی بازیگران اصلی فیلم اینان هستند. همچنین تعدادی از بازیگران سینما و تئاتر خراسان از جمله احمد ریحانه، علیرضا ضیاء چمنی، برات ربانی، شاپور ترکمن سرابی، علیرضا سنایی، محمد جعفرزاده، بهنام ربانی، زهره مرادی، الهه پژوهی، صدیقه چک، کبری شمس، محمود کریمی، محسن کریمی، کیمیا فراهانی، سیده فاطمه وفایی، سیاوش رویین تن، آرنیکا رویین تن، غلامرضا پورموسی و علی عسگرزاده در این بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.