2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
معرفی کامل انیمیشن پسر دلفینی؛ خلاصه داستان  صداپیشگان

معرفی کامل انیمیشن پسر دلفینی؛ خلاصه داستان صداپیشگان

همه آنچه درباره کارتون پسر دلفینی باید بدانید را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -کارتون پسر دلفینی به کارگردانی محمد خیراندیش یکی از موفق ترین انیمیشن های ایرانی است که با استقبال جهانی مواجه شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عکسی از کارتون پسر دلفینی

موضوع کارتون پسر دلفینی

محمدامین همدانی، تهیه‌کننده انیمیشن پسر دلفینی به جام جم گفته: بارها دیده‌ایم که با تم‌های تارزان انیمیشن‌های خوب و موفقی تولید شده است. پسر دلفینی با توجه به همین ویژگی‌ها و تم در جست‌وجوی مادر، قصه‌اش را روایت می‌کند و جهان داستانی محبوب و آشنایی دارد که با جلوه‌های بصری منطقه‌ای ارائه شده است.

 

در واقع پسر دلفینی یک کارتون خانوادگی، ماجراجویانه و کمدی است که در خلاصه داستان این فیلم می خوانیم: هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند. یک دلفین سفید به همراه مادرش نانا، نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا یافته و از او نگهداری می‌کنند. پسر دلفینی بزرگ شده و پس از اینکه متوجه می‌شود یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود. او توسط ناخدا مروارید و دخترش شیرین نگهداری می‎شود. پسر دلفینی در مسابقه جمع‌آوری مروارید شرکت می‌کند اما توسط دزدان دریایی که برای بی‌بی‌زار کار می‌کنند، دزدیده می‌شود و…

عکسی از کارتون پسر دلفینی

صداپیشگان انیمیشن پسر دلفینی

در این کارتون تینا هاشمی به جای پسر دلفینی صحبت کرده، حامد عزیزی نقش سفید را دوبله کرده و  ثریا قاسمی نیز صداپیشه شخصیت بی‌بی‌زار است.

عکسی از کارتون پسر دلفینی

اکران جهانی پسر دلفینی

همدانی گفته: قرارداد اکران فیلم در برخی کشورها نوشته شده است؛ مثل کره جنوبی، اسپانیا، تایوان و مغولستان. قرارداد کشور ترکیه هم نوشته شده و قرار است اکران پسر دلفینی در آنجا تقریبا همزمان با اکران ایران باشد. به خاطر قرابت فرهنگی خیلی به اکران ترکیه امیدواریم. نکته بعدی هم توافقاتی است که داریم با کشورهای عربی برای اکران انجام می‌دهیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهسا 1401/08/09
فیلم پسر دلفینی خیلی قشنگه پیشنهاد می کنم برید سینما و این فیلم زیبا رو تماشا کنید حرف نداره اما یه کمی غم انگیز
سارینا 1401/08/04
پسر دلفینی عالیه پشنهاد دارم برید سینما ببینید حرف نداره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.