2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم مدار موازی

خلاصه داستان و بازیگران فیلم مدار موازی

مدار موازی فیلمی موزیکال است که بازیگران آن هیچ دیالوگی ندارد. در این مطلب به معرفی این فیلم پرداخته شده است.

دوات آنلاین -فیلم مدار موازی، فیلمی متفاوت است که در نوع خودش اولین محسوب می شود زیرا در آن هیچ دیالوگی وجود ندارد و درعوض موسیقی نقشی بسیار پررنگ دارد.

 

مدار موازی را پژمان واثقی ساخته است. او خودش فیمنامه را نوشته، کارگردانی کرده، آهنگ ساخته و تهیه کنندگی را نیز برعهده داشته است.

 

واثقی آهنگساز باتجربه ای است که سابقه کارگردانی نیز دارد و در سال 97 فیلم ریشه را کارگردانی کرده بود.

عکسی از فیلم مدار موازی

داستان فیلم مدار موازی

مدار موازی، فیلم سوررئال، موزیکال و معمایی است که در خلاصه داستان آن آمده: «روایت بی‌کلام، از کوهستانی برفی و صعب‌العبور آغاز می‌شود که انسان‌هایی سرگشته، شاهد شکارچی هستند که به قصد جان دختر بی‌گناه در تکاپو است. آنها برای نجات جان خود، از سرما به آخرین کلبه کوهستانی متعلق به مرد هیزم‌شکن و همسرش پناه می‌برند. مرد تعمیرکار در تعمیرگاه الکترونیکی متروکه‌ای در زیرزمین کلبه، در حال تعمیر و بازسازی سیستم‌های الکترونیکی است.»

 

بازیگران مدار موازی

پژمان واثقی، مهدی اسدی، علی ناصری، محمدرضا لوانی، مسعود حیدرخانی، مرضیه دهقان‌پور، هدیه صارمه، مژده عنایتی، هانیه رمضانی و ویدا یارمحمدی در این فیلم 100 دقیقه ای بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.