2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی و خلاصه داستان فیلم بانک زده ها با بازی علی انصاریان

معرفی و خلاصه داستان فیلم بانک زده ها با بازی علی انصاریان

داستان و موضوع فیلم بانک زده ها چیست و غیر از مرحوم علی انصاریان کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم بانک زده ها به کارگردانی جواد ارکانی یک فیلم طنز اجتماعی است که در سال 1399 ساخته شد و مرحوم علی انصاریان نیز در آن بازی کرده بود.

 

جواد ارکانی کارگردان و نویسنده ای است که هم کارهای سیمایی داشته و هم آثار تلویزیونی متعددی دارد. فیلم های شور شیرین، به کبودی یاس و سیبیل مردونه در کارنامه او به چشم می خورد.

عکسی از فیلم بانک زده ها

داستان فیلم بانک زده ها

داستان فیلم بانک زده ها همان طور که از اسمش مشخص است درباره چند سارق بانک است. آنها یک سرقت کلان انجام داده اند و اکنون باید پولی را که به چنگ آورده اند تقسیم کنند اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که هیچ کدام به دیگری اعتماد ندارد. آنها را چاره را در این می بینند که از یک شخص قابل اعتماد کمک بگیرند.

عکسی از فیلم بانک زده ها

بازیگران فیلم بانک زده ها

مرحوم علی انصاریان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی نیز در دو نقش بازی کرده است. نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا قریشی، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی و الناز عبدی دیگر بازیگران بانک زده ها هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.