2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال حوا چند قسمت است؛ بازیگران و داستان

سریال حوا چند قسمت است؛ بازیگران و داستان

اگر به سریال های کره ای علاقه مند هستید مجموعه حوا برایتان بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

دوات آنلاین -سریال حوا سریال کره ای هیجان انیگزی است که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و قطعا از تماشای آن لذت خواهید برد. معرفی کامل این مجموعه را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال کره ای حوا

خلاصه داستان سریال حوا

سریال حوا  درباره زنی به نام لی را ای است، زنی که نقشه های خطرناکی در سر دارد. او در کودکی در کنار پدر و مادرش زندگی خوب و خوشی داشت تا اینکه پدرش که مردی نابغه بود کشته شد.

 

لی را ای بعد از این حادثه سهمگین به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و زندگی اش دگرگون شد. او از آن به بعد فقط به یک چیز فکر می کرد؛ انتقام. دختر جوان می خواست مقصران مرگ پدرش را به سزای اعمال شان برساند و در نهایت نیز مردی به نام کانگ یو گیوم را به عنوان هدف اصلی اش انتخبا می کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای سرآستن قرمز

 

دختر جوان با این مرد ازدواج می کند و بعد درخواست طلاق می دهد، البته نه یک طلاق معولی بلکه پرونده ای که آوازه اش در سراسر کره می پیچد. چون او بابت این جدایی دو هزار میلیارد وونه درخواست می کند.

 

در این میان یک وکیل جوان به نام سئو یون پیونگ به لی را ال کمک می کند و البته رابطه آنها فقط به همین پرونده ختم نمی شود.

عکسی از سریال کره ای حوا

تعداد قسمت های سریال کره ای حوا

این مجموعه کره ای تولید سال 2022 است و در آی ام دی بی نمره بالای 9.2 را به دست آورده که نشان از موفقیت این مجموعه 12 قسمتی دارد. هر قسمت این سریال حدود یک ساعت است.

 

بازیگران سریال حوا

سئو یه جی، پارک بیونگ اون، یو سان، لی سانگ یئوب، سو هی جونگ و سون سو منگ بازیگران سریال حوا است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.