2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال سر آستین قرمز چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال سر آستین قرمز چند قسمت است؛ خلاصه داستان

موضوع سریال کره ای سر آستین قرمز، بازیگران و تعداد قسمت های این مجموعه در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال سر آستین قرمز مجموعه عاشقانه کره ای است که در سال 2021 به کارگردانی کیم هو یانگ ساخته شد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید آن را تماشا کنید.

عکسی از سریال سر آستین قرمز

خلاصه داستان سریال سر آستین قرمز

سریال سر آستین قرمز بر اساس رمانی با همین عنوان به قلم کانگ می-کانگ ساخته شده و ماجراهای آن در قرن هیجدهم رخ می دهد.  در این سریال کره ای شاهد هستیم یی سان بعد از  از پدرش ولیعهد می شود اما به دلیل اختلافات خانوادگی توطئه هایی علیه وی شکل می گیرد. در این میان ولیعهد عاشق دختری به نام دوک ایم می شود.

 

این دختر شاد و سر زنده  از خدمتکاران درباری است. او وقتی موظف می شود به یک مراسم خاکسپاری سلطنتی برود برای اولین بار ولیعهد را ملاقات می کند. ولیعهد آن روز برای خداحافظی با مادربزرگش آمده و البته حضورش مخفیانه است. ملاقات این دو نفر به رویدادهای عاشقانه ای منجر می شود که در طول سریال شاهد آن هستیم.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای به عروسی جهنمی خوش آمدید

 

نکته مهم درباره دوک ایم این است که  او دوست دارد آن طور که می خواهد زندگی کند و اصلا نمی پسندد که فقط یکی از زنان پادشاه باشد.

عکسی از سریال سر آستین قرمز

تعداد قسمت های سریال سر آستین قرمز

این سریال کره ای که در آی ام دی بی نمره 8.6 را به دست آورده در 17 قسمت ساخته و پخش شده است.

 

بازیگران سریال سر آستین قرمز

 جون هولی، سه‌یونگ لی، جانگ هیه جین، لی دوک هوا، جی یانگ پارک، کانگ هون، لی جو وون و چوی جونگ هوو در سریال سر آستین قرمز بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.