2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم پیتوک

خلاصه داستان و بازیگران فیلم پیتوک

موضوع فیلم پیتوک چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ اطلاعات لازم درباره این فیلم سینمایی در اینجا گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم پیتوک نخستین ساخته سینمایی سید مجید صالحی است که در ژانر تریلر و نوآر ساخته شده و بازیگران مطرحی در آن حضور دارند.

عکسی از فیلم پیتوک

موضوع فیلم پیتوک

پیتوک یک اصلاح مربوط به بازی بیلیارد است و در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی آمده است: وقتی میز بیلیارد از توپ ها خالی میشه ، پیتوک وسط اون میز تنها می مونه ، تنهای تنها ...

 

داستان این فیلم درباره داستان پسری به نام اعلا است که در جنوب شهر زندگی می کند و می خواهد زندگی خودش را ارتقا بدهد. او رویاهای بزرگی دارد و می خواهد هر طور شده خودش را بالا بکشد.

 

علا در فیلم با فروغ آشنا می شود که زنی میانسال است. این آشنایی پسر جوان را در موقعیتی پیش‌بینی‌نشده و پر از جدال و کشمکش قرار می‌دهد؛ مسیری که هم با عشق همراه است و هم کینه و خشم و انتقام.

عکسی از فیلم پیتوک

بازیگران فیلم پیتوک

پیتوک بازیگران مطرحی دارد. مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی،شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی،هادی عطایی، روناک قاسمی، ترمه فرح‌مرزی و یزدان کوکبی‌صبا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.