2024/10/23
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان
پیشنهادات ما
کدام سورپرایزهای جوکر بیشتر باعث خنده شدند

کدام سورپرایزهای جوکر بیشتر باعث خنده شدند

کمدین های پیشکسوت به عنوان مهمانان ویژه تا چه حد توانستند برنامه جوکر را جذاب تر کنند؟

دوات آنلاین -یکی از امتیازهای مسابقه جوکر استفاده از حضور چهره‌های پیشکسوت در مقام مهمان ویژه است. علاوه بر این که حضور کمدین‌های پیشکسوت باعث می‌شد یاد و خاطره آن‌ها زنده شود، تنوع خوبی هم در مسابقه به وجود می‌آورد و جذابیت رقابت شرکت‌کنندگان با یکدیگر نیز بیشتر می‌شد. هرچند که بعضی از مهمانان موفق نشدند شرکت‌کنندگان را به خنده بیندازند و در واقع این ایده در باره بعضی از هنرمندان کار نکرد، اما در هر صورت صرف دعوت از این کمدین‌ها در برنامه جوکر موضوع قابل تقدیری است و حکم ادای احترام به آنان را دارد.

 

خراسان نوشت: ایرج ملکی، مجید شاپوری، منوچهر آذری، اصغر سمسارزاده و عباس محبوب پنج مهمان ویژه فصول قبلی «جوکر» و رضا بنفشه‌خواه، محمد شیری، پیمان قاسم خانی و اکبر عبدی مهمانان این مسابقه در فصل فینال بوده‌اند. مهمانان ویژه فینال در «جوکر» چه کردند و کدام یک از آنان حضور موفقی در مسابقه داشتند؟

 

رضا بنفشه‌خواه؛ مهمان ویژه جوکر

اولین مهمانان ویژه جوکر در فصل اول فینال، رضا بنفشه‌خواه و محمد شیری بودند که همراه یکدیگر به مسابقه آمدند. رضا بنفشه‌خواه نیز مانند پسرش بیژن بنفشه‌خواه، چهره‌ای جدی دارد و همین جدیت او باعث می‌شود شوخی‌هایش بامزه باشند.

 

او در ابتدای ورود خود به «جوکر»، از حضور فرزندش در مسابقه استفاده و با برخورد شرکت‌کنندگان با بیژن بنفشه‌خواه شوخی کرد. هرچند که تقابل بامزه این پدر و پسر می‌توانست اسباب خنده شرکت‌کنندگان را فراهم کند، اما این اتفاق نیفتاد و رضا بنفشه‌خواه شروع به تعریف کردن لطیفه و خاطره کرد.

 

بیژن بنفشه‌خواه که از دور رقابت حذف شده بود، آزادانه خندید و با خنده‌های خود از شوخی‌های پدرش استقبال کرد، اما رقبای او برای مقاومت در برابر خندیدن چندان کار سختی در پیش نداشتند.

 

محمد شیری در جوکر چه کرد

محمد شیری دیگر مهمان ویژه مسابقه بود که در کنار رضا بنفشه‌خواه حضور داشت. او سعی کرد با روایت خاطره‌ای از دوران کاری خود شرکت‌کنندگان را به خنده بیندازد، اما در کل ترفند خاصی برای خنداندن چهره‌های حاضر در مسابقه نداشت. این بازیگر هم مانند رضا بنفشه‌خواه باعث خنده شرکت‌کنندگان نشد، اما در این بخش شهرام قائدی نتوانست خودش را در برابر شوخی یوسف تیموری با بیژن بنفشه‌خواه نگه دارد و کارت زرد دریافت کرد. حضور کوتاه رضا بنفشه‌خواه و محمد شیری در قسمت سوم فینال، با واکنش خاصی از سوی مخاطبان مواجه نشد.

پیمان قاسمخانی مهمان ویژه جوکر بود

پیمان قاسمخانی؛ مهمان ویژه فینال

یکی دیگر از کمدین‌هایی که در مقام مهمان ویژه فینال به جوکر آمد، پیمان قاسمخانی بود. او در قسمت دوم فینال دوم، مهمان این مسابقه شد. قاسم خانی هیچ تلاش ویژه‌ای برای خنداندن شرکت‌کنندگان نکرد و برنامه خاصی برای حذف آن‌ها نداشت.

 

او بیشتر نظاره‌گر شوخی‌های بی‌وقفه حامد آهنگی بود و مدام به شوخی‌های حاضران در مسابقه می‌خندید، اما موضوعی که باعث شد حضور این نویسنده در «جوکر» مورد توجه قرار بگیرد صحبت‌های او درباره کیفیت مسابقه، اجرای شرکت‌کنندگان و همچنین مشکلات و سختی‌های تولید آثار کمدی در ایران بود. قاسم خانی توضیح داد که از ابتدا در جریان ساخت این مسابقه بوده و می‌دانسته نتیجه موفقیت‌آمیز خواهد بود.

 

به واسطه حضور این نویسنده در «جوکر» بحثی جدی میان او، شرکت‌کنندگان مسابقه و سیامک انصاری شکل گرفت، بنابراین حضور پیمان قاسم خانی در «جوکر» در مقایسه با دیگر مهمانان ویژه متفاوت بود.

 

با توجه به آن چه دیدیم، دعوت از این نویسنده بیشتر برای تقدیر و قدردانی از او به عنوان یکی از مهم‌ترین نویسندگان آثار کمدی انجام شده بود، نه خنداندن شرکت‌کنندگان. با توجه به آن چه در نظرات و واکنش‌های کاربران دیده می‌شود، بسیاری از آن‌ها به فعال نبودن پیمان قاسمخانی برای به خنده انداختن چهره‌ها و همچنین احتمال ممیزی بخش‌هایی از حضور او در این مسابقه اشاره کرده‌اند.

اکبر عبدی در فینال جوکر به عنوان مهمان ویژه حضور داشت

اکبر عبدی؛ آخرین سورپرایز جوکر

آخرین مهمان ویژه برنامه جوکر اکبر عبدی است. حضور این بازیگر پیشکسوت در مسابقه با استقبال فراوان شرکت‌کنندگان و مخاطبان مواجه شد. او ابتدا صحبت‌هایی کاملا جدی را درباره خندیدن و سختی آن مطرح کرد، اما طولی نکشید که این کمدین با همان لحن بامزه و صراحت خاصی که از او سراغ داریم شروع به روایت خاطرات خود کرد و مخاطب متوجه شد شوخی‌های او خطری جدی برای خنداندن شرکت‌کنندگان است.

 

شخصیت شوخ طبع اکبر عبدی و توانایی‌اش در بیان بامزه موضوعات باعث شد همان طور که انتظار می‌رفت لحظات خنده‌دار فراوانی ایجاد شود و شرکت‌کنندگان به سختی در برابر خندیدن مقاومت کنند. زمان زیادی نگذشت که علیرضا استادی به خنده افتاد و کارت زرد دریافت کرد.

 

خاطره‌گویی بامزه اکبر عبدی کار خودش را کرد و یک کارت زرد هم نصیب غلامرضا نیکخواه شد که مقاومت خوبی در برابر خندیدن از خود نشان داده بود. سیروس میمنت هم سومین شرکت‌کننده‌ای بود که به خنده افتاد و از دور رقابت حذف شد.

 

اکبر عبدی در قسمت سوم و چهارم مسابقه حضور داشت و دعوت از او واکنش‌های مثبت مخاطبان را برانگیخت. شیرینی اکبر عبدی و شیوه بامزه خاطره‌گویی‌اش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این بازیگر به معنای واقعی مهمانی «ویژه» برای آخرین فصل مسابقه «جوکر» بود.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.