2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
غلامرضا نیکخواه، برنده واقعی جوکر

غلامرضا نیکخواه، برنده واقعی جوکر

غلامرضا نیکخواه بی تردید موفق ترین کمدین برنامه جوکر است که چهره ای دیگر از خودش را نشان داد.

دوات آنلاین -همه غافلگیر شدند. کسی فکرش را هم نمی کرد غلامرضا نیکخواه چنین بازیگری باشد. او از همان قسمت اول برنامه جوکر وقتی در کنار هنرمندان دیگر قرار گرفت چنان مهارت و توانایی در خنده گرفت از دیگران نشان داد که همه را شگفت زده کرد. بی تردید او برنده اصلی برنامه جوکر است.

غلامرضا نیکخواه در جوکر همه را شگفت زده کرد

نیکخواه، از بغلی بگیر تا رپ خوانی

در قسمت اول برنامه جوکر غلامرضا نیکخواه در بازی بغلی بگیر چنان کاری کرد که اگر همه شرکت کنندگان هم با هم می خندیدند جای تعجب نداشت. بداهه پردازی این بازیگر و هوش بالایی که در خلق لحظه کمدی دارد از همان ابتدا نمایان شد و وقتی او روی صحنه رفت تا جوکر تایم خودش را اجرا کند دیدیم که چطور در نقش یک شعبده باز لحظات جذابی را ایجاد کرد و به نمایش گذاشت.

 

رپ خوانی نیکخواه و شوخی با امیرمهدی ژوله از دیگر کارهای خلاقانه نیکخواه بود. این هنرمند را پیش از این در فیلم ها و سریال های کمدی زیادی دیده بودیم اما او همیشه در چارچوبی تعریف شده بازی خود را ارائه می داد و هرگز این جلوه از هنرش را به نمایش نگذاشته بود.

 

کارهای بداهه نیخواه که با جدیت خودش توام بود سبب شد اولین قسمت برنامه جوکر بسیار پربیننده شود و البته به عقیده برخی همین فصل جذاب ترین فصل این برنامه بود.

غلامرضا نیکخواه در فینال جوکر درخشید

غلامرضا نیکخواه در فینال جوکر

نیکخواه اگرچه در فصل اول برنده نهایی نبود اما هنرنمایی او سبب شد وی نیز یکی از شرکت کنندگان فینال دوم شود. او این بار نیز با دست پر در جمع کمدین ها ظاهر شد، از گالن حاوی آب زانو گرفته تا ورزش کردن عجیب و غریب و جوک های بی مزه اما خنده دارش. او جوکر تایم جذابی نیز داشت و شوخی اش درباره چاکرا خیلی ها را خنداند.

 

کارهای این هنرمند باعث شد همه ما با شخصیت دیگری از او آشنا شویم. این همان موضوعی است که هم ژوله به آن اشاره کرد و هم قاسمخانی که به عنوان مهمان در برنامه شرکت کرده بود بر آن صحه گذاشت. همه اینها باعث شده تا نیکخواه به برنده اصلی جوکر تبدیل و بر محبوبیتش بیش از پیش افزود شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.