2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تعرض به دختر جوان به بهانه تتوی رایگان

تعرض به دختر جوان به بهانه تتوی رایگان

مرد تتوکار مرا به خانه‌ای در یکی از محله‌های تهران دعوت کرد و مورد تجاوز قرار داد و تهدید کرد اگر شکایت کنم آبرویم را می‌برد.

دوات آنلاین -مرد تتوکار با فریب دختر جوان در اینستاگرام و به بهانه تتوی رایگان، او را به خانه‌ای کشاند و در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد.

 

روزنامه جام‌جم نوشت‌، روز چهارشنبه دختر جوانی با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی آزارگر شکایت کرد. پرونده با هماهنگی قضایی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: شیفته انواع تتو بودم و در اینستاگرام کارهای افراد تتوکار را دنبال می‌کردم. این‌گونه با یکی از آنها که مرد جوانی بود آشنا شدم که مدعی بود برای افراد بازیگر و خواننده تتو انجام می‌دهد. دو هفته بعد از این آشنایی با فریب عنوان مدل تتو شدن و آموزش دادن، مرا به خانه‌ای در یکی از محله‌های تهران دعوت کرد و مورد تجاوز قرار داد و تهدید کرد اگر شکایت کنم آبرویم را می‌برد. بعد از چند روز برای این‌که دختران دیگری گرفتار او نشوند آمدم و شکایت کردم.

 

حمید‌رضا رستمی‌، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: تحقیقات برای دستگیری این مرد  و رازگشایی از دیگر جرایم احتمالی او درپلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.