2024/10/23
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان
پیشنهادات ما
خلاصه داستان و بازیگران فیلم شین

خلاصه داستان و بازیگران فیلم شین

داستان فیلم شین چیست؟ آیا واقعا این فیلم ترسناک است؟ کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم شین به کارگردانی میثم کزازی و تهیه کنندگی شهاب حسینی تولید سال 1397 است که با تاخیر پروانه نمایش گرفت. این فیلم به عقیده برخی در ژانر وحشت ساخته شده و این موضوعی است که خود کارگردان آن را قبول ندارد.

 

خلاصه داستان فیلم شین

میثم کزازی کارگردان این فیلم گفته: از اینکه گفته می شود این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده است تعجب می کنم چرا که در واقع سوژه این فیلم یک راز خانوادگی است که با اندکی دلهره هم همراه است.

 

داستان فیلم شین در سه شبانه روز رخ می دهد و قصه در همان ابتدا پایانش را به نوعی لو می دهد. ماجرا از آنجا در ذهن میثم کزازی شکل گرفت که داستان واقعی یک خانه را شنید. این خانه مدتی دفتر کار کزازی بود و بعد از آن به خاطر اتفاقاتی که گفته می شد در آن خانه رخ داده است، نه کسی آنجا را می خرید و نه اجاره می کرد. کزازی همان موقع تصمیم گرفت ماجرایی را با این ایده که اثر ظلم در جهان باقی می ماند بنویسد. خودش گفته: همه فکرم این بود که بگویم برای جبران کردن خیلی وقت نداریم و کاش کسانی که کاری از دستشان بر می آید سعی کنند جبران کنند.

 

کزازی گفته: در فیلم نشانه های هست که می گوید دختربچه ای در جایی حضور داشته و به او ظلمی شده است اگر در هرجای دنیا چنین نشانه هایی در فیلمنامه باشد حتما به این سمت می روند که روح آن دختر در بدن فرد دیگری حلول کند و اتفاقات ترسناکی رقم بخورد اما من فکر می کنم نباید اصراری بر ترساندن  داشته باشیم.

عکسی از فیلم شین

بازیگران فیلم شین

شهاب حسینی، جمشید هاشم پور، محمود پاک نیت، غزال نظر، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، آتش تقی پور، علی شادمان، افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی،فاطمه شکری،پرویز بزرگی، مهرو تفرشی، علی سجادی، مهرنوش حاجی خانی، تینا اسدی، کوروش دیلمی، بابک حیدری، بازیگران خردسال:حنا مک نلی، امیرعلی حسینی، هستی اسماعیلی و... بازیگران فیلم شین هستند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
ناشناس 1403/04/28
چه نظرجالبی داشته کارگردان،که میگه نبایداصراری به ترساندن داشته باشیم،دقیقا نقطه قوت فیلم همینه که بایدباارواح وادمای ستم دیده کمی مهربانترباشیم تااینکه باوحشت ونفرت بخاییم تماشاچی رو فقط بترسونیم👍👍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.