2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

با زندگینامه رسول نقوی که در سریال مستوران نقش صمصام را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -رسول نقوی از بازیگران نام آشنای تئاتر است که جوایز متعددی را نیز کسب کرده. او در سریال مستوران نقش صمصام را برعهده دارد. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

رسول نقوی روی صحنه تئاتر

رسول نقوی آن طور که سایت ایران تئاتر نوشته متولد سال 1356 در تهران است. او علاوه بر بازیگری، در رشته های دیگر هنری نیز فعالیت دارد. کارگردانی، نویسندگی و طراحی  صحنه و لباس از جمله فعالیت های این هنرمند است. ضمن اینکه او تدریس نیز می کند.

 

نقوی در تئاتر تجارب بسیاری دارد و در کارنامه هنری او لیست بلندبالایی از نمایش هایی را می توان دید که او به عنوان کارگردان، نویسنده، طراحی صحنه و ... در آنها حضور داشته است. همچنین فهرست جوایز او در تئاتر نیز بسیار طولانی است.

رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

فیلم های سینمایی رسول نقوی

نقوی در سال 1391 در فیلم انگشتر به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی بازی کرده است. این فیلم درباره جوانی به نام یونس است که دانشجوی عمران است و با موتورسیکلت کار می‌کند. او در یکی از روزها کنار راه‌آهن انگشتری را پیدا می‌کند که می‌داند متعلق به پسری نابیناست که همراه مادرش در ایستگاه به‌دنبال انگشتر می‌گردند، اما انگشتر را از آنها پنهان کرده و به آنها پس نمی‌دهد؛ چون معتقد است این انگشتر می‌تواند موجب اتفاقات خوبی در زندگی او شده و شانس موفقیتش باشد.

 

فیلم بعدی نقوی لاک قرمز است که باز هم سیدجمال سیدحاتمی آن را کارگردانی کره و بازیگرانی مانند بهنام تشکر، مسعودکرامتی، پانته آ پناهی و پردیس احمدیه نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

بازی در نقش صمصام در سریال مستوران

صمصام یکی از نقش های اصلی سریال مستوران است. او مردی معتاد و همسر جهاندخت با بازی رویا میرعلمی است. صمصام و جهاندخت اختلافات و مشکلاتی با هم دارند. صمصام از ازدواج اولش یک فرزند پسر دارد و جهاندخت اگرچه با این کودک خوب رفتار می کند اما گلایه های زیادی دارد. رسول نقوی در ایفای این نقش موفق بوده و توانسته ظرافت های شخصیتی را که او برعهده گرفته، به خوبی نشان بدهد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.