2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی احسان یاسین، خواننده عصر جدید

بیوگرافی احسان یاسین، خواننده عصر جدید

احسان یاسین یکی از خوش صداترین خوانندگان عصر جدید است که می توانید در اینجا با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -احسان یاسین بی شک یکی از بهترین استعدادهای خوانندگی فصل سوم برنامه عصر جدید است؛ خواننده ای که علاوه بر فارسی، به زبان های انگلیسی و عربی هم می خواند. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

کودکی احسان یاسین

احسان یاسین در تهران به دنیا آمده اما اصالتا کاشانی است. او از زمانی که 6 ساله بود حفظ قرآن را شروع کرد و چون آن زمان خواندن و نوشتن بلد نبود قرآن را با صوت و ترتیل حفظ می کرد. به همین دلیل تا حد زیاد با تلفظ حروف در زبان عربی آشنا شد و از سویی نشان داد صدای خوبی دارد به گونه ای که همان زمان استادش برای او آینده خوبی را پیش بینی کرد.

 

احسان کلاس سوم دبستان بود که لوزه اش را عمل کرد و بعد از آن صدایش بهتر شد و در سال چهارم اولین مقام قرآنی خودش را به دست آورد. او با سرعت زیادی در حال پیشرفت بود.

احسان یاسین استعداد خوانندگی فصل سوم عصر جدید

حادثه غیرمنتظره در زندان احسان یاسین

هیچ کس فکرش را هم نمی کرد کودکی که به این خوبی می خواند و همه استعداد وی را باور کرده اند ناگهان صدایش را از دست بدهد اما این اتفاق افتاد. یاسین کلاس پنجم دبستان بود که صدایش گرفت. گرفتگی صدا اتفاقی برای یک روز و دو روز نبود. صدای او به حدی خراب شد که حتی گاهی دوستانش از او می خواستند صحبت نکند.

 

آن صدای زیبا حالا گوشخراش شده بود و احسان و والدینش باید چاره ای می جستند. یک پزشک توصیه کرد عمل جراحی انجام شود اما خانواده احسان با این عمل موافقت نکرند. خود احسان در این باره می گوید: گفتند تیغ جراحی آخرین راه است که یا درست می شود یا نمی شود.

 

زندگی احسان یاسین دستخوش تحولی بزرگ شده بود و این روند به مدت 4 سال ادامه داشت تا اینکه این پسربچه وقتی کلاس سوم راهنمایی بود به سفر حج رفت و در مکه از خدا خواست صدایش را به او بازگرداند. او عده بست اگر چنین اتفاقی بیفتد از صدایش در راه او استفاده خواهد کرد.

 

بازگشت صدای احسان یاسین

صدای احسان یاسین به مرور برگشت به گونه ای که او از اول دبیرستان دوباره شروع به قرآن خواندن سر صف مدرسه کرد و یک سال بعد توانست اولین قطعه موسیقی را در استودیو ضبط کند. اینگونه بود که خواننده نوجوان بار دیگر به همان مسیری بازگشت که از کودکی واردش شده بود.

 

او به عهد و پیمانی که در خانه خدا بسته بود پایبند ماند و در این سال ها به زبان عربی بیشتر از قبل مسلط شد و البته کمی هم انگلیسی آموخت. یاسین البته برای دانشگاه رشته ای غیرهنری را انتخاب کرد و حالا لیسانس حسابداری دارد.

احسان یاسین استعداد خوانندگی فصل سوم عصر جدید

استعداد عصر جدید

این جوان که حالا 22 ساله است وقتی برای اولین بار روی صحنه برنامه عصر جدید رفت هنرش را به شکلی متفاوت عرضه کرد. خواندن او به عربی، فارسی و انگلیسی برای همه جدید بود و علاوه بر این محتوای موسیقی او با آنچه قبلا از خوانندگان عصر جدید شنیده بودیم تفاوت داشت. هر چند به گفته کارن همایونفر و سایر داوران عصر جدید احسان یاسین برای موفقیت راه بیشتری را در پیش دارد اما در همان قطعه اول به عنوان استعداد برتر شناخته شد و در مرحله دوم نیز نشان داد واقعا هنرمندی توانا است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/04/10
خیلی زیبا میخونید 💓
ناشناس 1402/02/17
معجزات اتفاق می افتند در گوشه و کنارجهان اماچشم دل برای دیدن می خواهندخداروشکر که از فرصتی که دراختیارشون قرار گرفت درست استفاده کردندانشالله هیچگاه از عهدی که بستیدگمراه نشویدو امید که صدایتان تانسل ها در تاریخ به یادگار بماند
ناشناس 1402/02/08
فوق العاده هستید.خداحفظتون کنه
ناشناس 1402/01/26
شما عالی هستین ♥
Mona 1402/01/25
آقای یاسین واقعا همه ی آهنگ هاتون عالیه و همچنین پیشاپیش تولدتون هم مبارک باشه 🎂❤
ناشناس :) 1402/01/23
خواننده ای خوش صدا و باهوش و در عین حال با ایمان خداوند حفظتون کنه برای این مرز و بوم هیچ وقت هدفتون رو فراموش نکنید! شما مورد لطف خدا قرار گرفتین پس قدرش رو بدونین
یاسی 1402/01/16
عالی جای تحسین داری من عاشق اهنم ماه من شدم افتخار بزرگیه که میتونم در کنسرت شمارو ببینم باسپاس امید وارم سال جدید سال خوبی برای شما و دوستانتان باشد
رضا 1402/01/10
سلام جوان زنده باشید یقینا خدا امتحانت کرد حلا گه سر بلند بیرون امدی لطف بهت کرده در راهش باش پادشاهی کن موفق باشید
ناشناس 1402/01/04
واقعا صداش دلنشینه خدا را شکر که در راه درستی خرجش میکنه.بیش باد از این جوانان متدین هنرمند
ناشناس 1402/01/04
اشکم ناگزیر سرازیر شد. , عزت رو فقط و فقط خدا میده, دمت گرم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.