2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

روستای استخرگاه کجای گیلان است؛ جاهای دیدنی و آدرس + فیلم

اگر به طبیعت گیلان علاقه دارید حتما به روستای استخرگاه نیز سری بزنید. از گشت و گذار در این منطقه باصفا لذت خواهید برد.

دوات آنلاین -یکی از مناطق سرسبز و دیدنی استان گیلان روستای استخرگاه رودبار است که برای علاقه مندان به طبیعت گردی می تواند گزینه جذابی برای سفر کوتاه باشد و در آنجا می توانید از تماشای منظره کوه درفک هم حظ کنید. فیلمی از این روستا را در بالا ببینید.

چگونه به روستای استخرگاه رودبار برویم

آدرس روستای استخرگاه

در دو طرف غربی و شرقتی روستان استخرگاه دو استخر طبیعی وجود دارد و دلیل نامگذاری روستا نیز همین است. این روستا در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و در ۷۵ کیلومتری شهر رشت واقع شده و در دامنه کوه درفک قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به روستای ملومه گیلان

 

مسیر رودبار تا روستای استخرگاه پر از شالیزار است و جاده از میان همین زمین ها و البته کوهستان عبور می کند و منظره ای بسیار دل انگیز دارد.

راهنمای سفر به روستای استخرگاه رودبار را بخوانید

دیدنی های استخرگاه

این روستا برای علاقه مندان به طبیعت گردی بسیار جذاب است و البته باید اهل پیاده روی باشید تا بتوانید در منطقه خوب گشت و گذار کنید. هر 4 فصل این روستا تماشایی است و شما منظره کوه درفک را در کنار شالیزارها و مناطق سرسبز پیش رو دارید و می توانید کنار استخرها نیز استراحت کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.