2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
خلاصه داستان و بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2

خلاصه داستان و بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2

معرفی کامل فیلم چند میگیری گریه کنی 2 را در این مطلب بخوانید. قسمت قبل این فیلم کمدی بسیار موفق بود.

دوات آنلاین -فیلم چند میگیری گریه کنی 2 به کارگردانی علی‌توکل‌نیا ادامه بر قسمت اول این فیلم کمدی است که بار دیگر داستانی جذاب و تماشایی را دنبال کرده است. فصل اول این فیلم طنز در سال 84 ساخته شده بود.

عکسی از فیلم چند میگیری گریه کنی 2

خلاصه داستان فیلم چند میگیری گریه کنی 2

فیلم چند میگیری گریه کنی 2در سال ۹۸ ساخته شد.

 

در فصل اول این فیلم شاهد بودیم رضا شایسته با بازی مرحوم منوچهر نوذری پس از سال‌ها زندگی در غربت به ایران می‌آید تا پس از مرگ در خاک وطنش آرام بگیرد. تنها نگرانی شایسته این است که پس از مرگش کسی نیست که برای او مراسم ختم بگیرد و برایش گریه کند…

 

داستان فیلم چند میگیری گریه کنی 2 درباره پسر آقای شایسته است که پس از ۳۰ سال دوری از وطن، در سودای به دست آوردن ارثیه پدری، به ایران بازمی‌گردد غافل از اینکه نمی‌داند برای تصاحب ارثیه، باید ۷ مراسم عزا برای ۷ خانواد بی‌بضاعت بگیرد به‌طوری که خودش هم در این ۷ مراسم، حضوری تاثیرگذار داشته باشد.

عکسی از فیلم چند میگیری گریه کنی 2

بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2

فیلم فیلم چند میگیری گریه کنی دو بازیگر اصلی خود یعنی ابوالفضل پورعرب و حمید لولایی را در فصل دوم حفظ کرده است. اشپیتیم آرفی، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، گیتی معیتی و عباس جمشیدی‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.